خانه / تاپ خبر / امام جمعه بیرجند: با تفکر بسیجی دشمن جرات مقابله با ایران را ندارد/ امروز عذر ندانم کاری مسئولان قابل قبول نیست

امام جمعه بیرجند: با تفکر بسیجی دشمن جرات مقابله با ایران را ندارد/ امروز عذر ندانم کاری مسئولان قابل قبول نیست

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی پیش از ظهر امروز در رزمایش بزرگ شکوه اقتدار و مقاومت که با حضور بسیجیان به مناسبت سالروز تاسیس بسیج مستضعفین، برگزار شد، اظهار کرد: همانگونه که یک بنا، ساختمان و یک آزادراه نیاز به زیرساخت دارد برای انسان نسبت به اعمال، رفتار و کردارش نیز زیرساخت لازم است و این اجتناب ناپذیر است.

 

تفکر بسیج تجسم زیرساخت فکری یک مسلمان متعهد است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تفکر بسیج تجسم زیرساخت فکری یک مسلمان متعهد و با ایمان مطرح است، گفت: تفکر یک مسلمان مومن که سمبلش بسیج است مبتنی بر ایمان به خداست، لذا ریشه زیرساخت سرمایه های فطری، عقلی، وحیانی، علمی، عرفان و کرامت های انسانی، افتخار بزرگی برای بسیجیان است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی ادامه داد: پیام انبیاء و رسل با برهان قاطع و دست پر علم و معجزات، کشف، شهود، عرفان، سیرالی الله و انواع کرامت هایی که خداوند متعال بر دست انسان های کامل قرار داده افتخارات و زیرساخت های اندیشه ی بسیجیان است.

 

وی افزود: ایثار و خدمت و شهادت برای اندیشه بسیجی است و یک انسان مومن، آگاه و دارای تفکر بسیجی توجیه تمام کارهای ریز و درشتش ایمان به خداوند است و این یعنی عبودیت.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: برخلاف تصور بسیاری از عوام که عبادت را در نماز و روزه و اعتکاف خلاصه می دانند، اما یک انسان راه یافته تمام زندگیش حتی خواب او عبادت است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان کرد: هر عمل دنیوی و اخروی که از نظر کارشناسی صحیح و براساس وظیفه شناخته شد و قصد قربت الهی شود تمام آن عبادت است.

 

تفکر لیبرال دموکراتی غرب در مقابل تفکر اسلامی و بسیجی قرار دارد

وی با اشاره به اینکه در دنیا بالاتر از فرهنگ ناب اسلامی و بسیجی وجود ندارد، و هر کس ادعا می کند حاضریم با وی روبرو شویم، عنوان کرد: تفکر لیبرال دموکراتی غرب در مقابل تفکر اسلامی و بسیجی قرار دارد که توجیه همه کارهای انسانی را اقتصاد می دانند و آنقدر اندیشه انسانی در این تفکر سقوط می کند که در پایین تر از مرحله حیوان قرار می گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: در تفکر اسلامی و بسیجی، توجیه هر کاری الهی و بر اساس وجدان، علم و وحی است لذا هر عملی هرچند کوچک، الهی است و انسان در همه ی امور لذت می برد، اما در تفکر لیبرال دموکرات غربی، حُسن و قُبح، خوب و بد معنی نمی دهد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی عنوان کرد: با زیرساخت تفکر لیبرال دموکرات غربی همه ادعاهایی که از دین و مذهب و حقوق بشر می کنند نفاق و دروغ است و انسان را به حدی می رسانند که از حیوان هم پست تر می شود و شما بسیجیان با چنین تفکری در حال جنگ هستید.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هرگونه جنایتی انجام می شود با تفکر لیبرال دموکرات های غربی و تفکر فرعونی این زمان متناسب است، افزود: شناسنامه مستکبران را می توان در تاریخ و در تفکر فرعونی، نمرودی و یزیدی مشاهده کرد، که متاسفانه زیرساخت کثیف این تفکر انحرافی، امروز دنیا را به این وضعیت کنونی رسانده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به تاریخ گذشته تفکر غرب یادآور شد: وقتی یک عده با این تفکر انحرافی برای بر هم زدن امنیت به خانه ی زنی یهودی حمله کردند و وسایل هایش را ربودند و کسی نبود که از وی طرفداری کند، امیرالمومنین علی(ع) در اینباره فرمودند اگر کسی در این غصه دق کند، جا دارد.

 

وی بیان کرد: معنای خوب و بد برای تفکر لیبرال دموکرات غربی مشخص نیست و با اندیشه سگ هار کشورها را بمباران و مردم را می کشند و بی تفاوت هستند چون برایشان این جنایت ها توجیه اقتصادی دارد و باید منافع مادی و رفاه عده ای خاص تامین شود.

 

وی با تاکید بر اینکه تفکر بسیجی با تفکر لیبرال دموکرات غربی می جنگد، گفت: کسانی که زیرساخت فکری برای خود ایجاد نکردند و بدون مطالعه به دنبال حزب ها و گروه ها راه می افتند و همچنین به دنبال اندیشه غربی می روند باید حواسشان باشد چون این اندیشه خوب و بد برایشان معنا ندارد لذا نسبت به آنان هم تعهدی ندارد و فقط به عنوان گاو شیرده یا خر سواری و سگ گزنده از آنان سوء استفاده می کنند و تاریخ مصرفشان که تمام شود رهایشان خواهند کرد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تفکر بسیجی مبتنی بر اصول انسانی، وحی و فطری است، افزود: از نامردهایی که به مردم کشور خود خیانت می کنند، می پرسم که اگر آنطور که می خواهند می شد و با ائتلاف آمریکا و انگلیس و سعودی ها رئیس جمهور شوند، با وجدان خود چگونه کنار می آیند؟

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: خود این سازمان های بین المللی که منشاء فساد هستند اعلام می کنند که ۱۲ میلیون از کودکان یمنی در آستانه خطر مرگ قرار دارند و در هر ۱۱ دقیقه یک کودک از گرسنگی و بیماری می میرد و همچنین ۱۰۰ هزار کودک آواره در زندان های آمریکا به سر می برند.

 

وی با اشاره به اینکه تفکر ناب ایمانی بسیج در مقابل تفکر حیوانی و انحرافی غرب است، گفت: مستکبرین جهانی همان اتوکشیده کربات زده ی اروپایی هستند که آمریکا را بر روی قبر ۸۰ میلیون از افراد بومی این قاره ساخته اند.

 

اروپا نوکران داوطلب نمی خواهد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: کسانی که علاقه به نوکری اروپایی ها دارند باید حواسشان باشد که اروپا آنان را به نوکری قبول ندارند چرا که استعمارگران هرگز نوکر داوطلب نمی پذیرند بلکه خودشان نوکر را انتخاب می کنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی مطرح کرد: اروپایی ها اگر می خواستند نوکر داوطلب بپذیرند، آقای مرسی رئیس جمهور مصر را قبول می کردند اما در مصر مردم قیام کردند و با مقاومت خود پیروز شدند و وی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کردند اما وی خواست زرنگی کند و به صهیونیست ها نامه نوشت و از طرفی دیگر دست شاه عبدالله وهابی را بوسید تا با وی کاری نداشته باشند اما دیدید با وی چه کردند.

 

وی عنوان داشت: استکبار جهانی از افراد به عنوان دستمال کاغذی استفاده می کنند و بر پشتش بارشان را به منزل می رسانند و بعد به عنوان اینکه اسناد را نابود کنند، وی را نابود می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نصیحت کرد: اگر کسانی در کشور هستند که به یاد آمریکا، آلمان، فرانسه، صهیونیست ها و اروپا شب می خوابند باید بدانند که خواب آشوب خواهند دید.

 

قدر تفکر بسیج و مردم همیشه در صحنه را بدانیم

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: باید قدر تفکر بسیجی و بزرگواری مردم که این همه خطا و دروغ و وعده الکی از ما می شنوند اما همیشه همراه نظام اسلامی هستند، را بدانیم.

 

وی افزود: بنده غیب نمی دانم اما برخی ها از روی خوشبینی می گویند که این کارهایی که صورت می گیرد اشتباه و ندانم کاری است اما بعضی دیگر می گویند که خیر این اقدامات پروژه هایی بیگانه است که آگاهانه و یا ناآگاهانه انجام می شود.

 

امروز عذر ندانم کاری مسئولان قابل قبول نیست

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد: امروز عذر ندانم کاری مسئولان قابل قبول نیست چرا که خوشبختانه در کشور دانشمند، اقتصاددان و سیاستمدار بسیار داریم که باید از ظرفیت آنان استفاده شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تأکید کرد: مقام معظم رهبری بارها فرموده اند که از ظرفیت دانشگاه ها استفاده شود، چرا استفاده نمی شود و ندانم کاری می کنند؟

 

وی بیان داشت: متأسفانه هسته، حیثیت و اقتصاد مردم با این بلاهایی که بر سر پول ملی ایران می آید و سوء استفاده هایی که در طلا و سکه و ارز به بار می آورند، باعث شده تا بر دوش مردم فشار آید.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه با تفکر بسیجی دشمن جرات مقابله با ایران را ندارد، افزود: اما ندانم کاری مسئولان و برخی افراد متاسفانه دشمن را به طمع می اندازد پس قسم های که برای خدمت به مردم می خوریم کجا می رود؟

 

وعده های دروغ کی تمام می شود

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه وعده های دروغ کی تمام می شود گفت: نباید انقلاب را به نامحرم بسپاریم، اگر ندانم کاری مسئولان از روی تعمد باشد قطعا رفتار مردم شکل دیگری به خود خواهد گرفت.

 

وی گفت: چرا باید با این انقلاب با عظمت که اسلام ماست نه یک کلمه کم نه یک کلمه زیاد و این مردمی که خونشان حافظ انقلاب است، اینگونه برخورد شود و نسبت به این جایگاه اهانت شود و سبک شمرده شود و هرکس به میل و سلیقه ی خود عمل کند و قانون شکنی و هنجار شکنی و دهن کجی صورت گیرد.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *