خانه / تاپ خبر / امام جمعه بیرجند: کارکنان ستاد عتبات عالیات منتسب به امام حسین(ع) هستند

امام جمعه بیرجند: کارکنان ستاد عتبات عالیات منتسب به امام حسین(ع) هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: شما کارگران امام حسین(ع)، امیرالمومنین علی(ع) و امام موسی بن جعفر(ع) هستید و این را با هیچ چیز معامله نمی کنید.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور اظهار کرد: خداوند متعال به شما مسئولیت ارزشمندی عطا فرموده که باید به خاطر این مسئولیت به سجده افتاده و شکر خدا را به جای آورید.

 

وی افزود:عشق به انوار مقدس اهل بیت بزرگ ترین سرمایه هر انسانی است که به دست می آورد، لذا وقت، فکر و تلاشش را در این راه قرار می دهد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایطی که امروز پیش آمده  و روز به روز اربعین حسینی توسعه پیدا می کند اگر عتبات و عالیات در همان قالب گذشته می بود، نمی توانست جوابگوی حضور مردم باشد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه تا می توانید عوارض و سختی ها را به حداقل برسانید، مطرح کرد: در دعای هفته آمده است که “وستخدمنی فی مرضاتک” یعنی خدایا مرا به آنچه که رضای توست به کار بگیر، لذا بهتر از این نمی شود زیرا شما منتسب به حضرت امام حسین(ع) هستید.

 

وی ادامه داد: شما کارگران امام حسین(ع)، امیرالمومنین علی(ع) و امام موسی بن جعفر(ع) هستید و این را با هیچ چیز معامله نمی کنید.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مسئله تقرب را با هیچ چیز نمی توان معامله کرد، گفت: اربعین حسینی در واقع کربلا و عاشورا را بین المللی کرده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه کار شما جهاد است و این مسئله ی بسیار مهمی است، افزود: اربعین حسینی امروز در شیعه خلاصه نمی شود بلکه مسلمانان غیر شیعه، مسیحیان، یهودیان و هر کسی که از جهت انسانی به سمت عدالت و آزادی کشش دارد و امام حسین(ع) را به عنوان یک تابلو در جهت عدالت انسانی و الهی قبول دارد، یا خود را به کربلا می رساند یا در هر شهری که هست دلش را به کربلا وصل می کند.

 

وی عنوان داشت: دلیل عصبانیت دشمنان به خاطر فراگیری و گستردگی عشق به امام حسین(ع) و شور اربعین حسینی است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه همه ی ارزش ها در عتبات و عالیات خوابیده است، خاطر نشان کرد: اربعین حسینی یک جهاد دامنه دار است که خواه و ناخواه دنیا را متحول می کند، همانطور که باعث می شود کشیش مسیحی روانه کربلا شود و صلیب خود را بر زمین گذارد و خاک این سرزمین را ببوسد و بگوید که حسین(ع) همان ذبیح فراتی است که در کتاب ما از وی نام برده شده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی  تصریح کرد: جلیقه زردهای فرانسه بیش از یک سال است که به خیابان ها می آیند و فقط یک سؤال دارند و آن اینکه این چه نوع حکومتی است که ۹۹ درصد ثروت دست یک درصد جمعیت است، اما یک درصد ثروت باید بین ۹۹ درصد جمعیت باشد اما دولت به چای پاسخگویی افراد را می کشد، کور می کند و یا دستگیر و به زندان می اندازد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *