خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: در جریانات اخیر فتنه گران رسوا و خائنین دستگیر خواهند شد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: در جریانات اخیر فتنه گران رسوا و خائنین دستگیر خواهند شد

امام جمعه بیرجند با تشریح مسائل اخیر کشور گفت: باید منتظر این خبر باشیم که فتنه گران رسوا و خائنین دستگیر خواهند شد.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در نشست مجمع استادیاران حلقه های صالحین بسیج خراسان جنوبی اظهار کرد: اگر بخواهد حلقه های صالحین و تفکر بسیج، پویا باشند حتما باید سه اصل در آن ها رعایت گردد که در ابتدا باید از درون به لحاظ محتوا و رشد فکری، عقلانی و علمی، غنا پیدا کنند.

 

وی افزود: در حلقه‌های صالحین باید از منابعی مثل منابع آیت الله شهید مطهری استفاده شود که پس از پایان جلسه افراد احساس رشد و تعالی داشته باشند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: یکی از مواردی که می‌تواند انسان را در رسیدن به هدفش کمک کند این است که احساس غنا در درون فرد ایجاد شود و چنانچه غنای درونی ایجاد نشود فرد زمین‌گیر می‌شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: دومین موضوعی که حلقه های صالحین باید به آن توجه داشته باشند، سیستم عملی است که شامل اعمال فیزیکی، اخلاقی و رفتاری می شود، یعنی فرد باید آنچه را که آموخته است در محیط اطرافش منعکس کند.

 

وی تصریح کرد: چنانچه فراگیری علم به صورت یک کار روزمره درآمد و صرفا بحث حرف باشد و صحنه میدانی نداشته باشد، مسلما فرد زمین گیر شده و نمی تواند تاثیرگذار باشد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه کسب معارف همراه با به کارگیری دانش در رفتار، عمل، اخلاق و سیاست، فرد را پویا بار می آورد، مطرح کرد: در صدر اسلام با شکنجه‌هایی که در مدینه انجام می‌شد کسی جرات نداشت مسلمانی خود را اعلام کند اما در رفتار و اخلاق آن افراد مشخص بود که مسلمان هستند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی ادامه داد: سومین اصل حلقه های صالحین این است که فرد از دایره خود در جهت علمی و عملی فراتر رود و باور کند که می تواند بر روی دیگران تأثیر گذارد و بداند که در جهت هدایت هم نوع خود که بالاترین ارزش در هدایت دیگران است، نقش دارد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه هر موفقیتی نیازمند طرح است، اظهار داشت: انسان در طبیعت خود حتی در کار منفی از اینکه دیگران را به رنگ خود درآورد، لذت می‌برد که اگر این کار مثبت باشد لذت حقیقی و اگر منفی باشد به عنوان رفع درد آن فرد است.

 

وی بیان کرد: کفر حالتی منفی است اما در عین حال اگر یک کافر بتواند یک مومن را کافر کند از جنبه عقب ماندگی خود دردش کم می‌شود و این کار را می‌کند.

 

امام جمعه بیرجند گفت: یک معتاد تا زمانی که مواد خود را به دست می‌آورد از خطرهای زیادی گذشته اما تجربه ثابت کرده که اگر زمینه ایجاد شود که غیرمعتاد را معتاد کند این کار را انجام می‌دهد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی در ادامه با اشاره به اینکه در روایات و احادیث از آخرالزمان نام برده شده است و دیگران شنیده و ما امروز مشاهده می کنیم، گفت: در پیچ و خم آسیب‌های آخرالزمانی خیلی جریان‌ها هست و خواهد بود و بسیاری از افراد لغزیده و خواهند لغزید، اما اگر بدانیم، دچار اشتباه نمی‌شویم و حق را آنچنان که حق است می توانیم در هر شرایطی شناسایی کنیم.

 

وی با بیان اینکه ما در همان زمانی هستیم که احادیث و روایات زیادی به آن اشاره کرده اند، افزود: در قرآن کریم آینده منعکس شده که خودش رشته جداگانه علمی است با عنوان اخبار غیبیه که بسیار زیباست.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: روایتی از امام علی (ع) داریم که جامعه را برای آینده زمان بندی می‌کند و مردم را در هفت طبقه بیان کرده که هر طبقه در شرایط فکری و افکار عمومی جامعه، موقعیت خود را دارد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی در خصوص جریانات اخیر کشور اظهار کرد: بنده در قبل از انقلاب و نزدیک به ۴۵ سال است که تقویم خشتی آقای مصباح زاده را می گیرم و ایشان مطالب و پیش بینی های نجومی و یا کرامتی خود را در آن درج می کنند، با توجه به اینکه تقویم ها را معمولا یک سال قبل می نویسند، در تقویم ۹۸ آقای مصباح زاده هنگامی که به آذر میرسد اشاره می کند به فتنه ای که حاصل خواهد شد و دستگیری خائنینی که انجام خواهد گرفت.

 

وی مطرح کرد: آقای مصباح زاده در آذرماه امسال تقویم خود، هم فتنه را گفته و هم اینکه فتنه گران و خائنینی دستگیر خواهند شد، لذا منتظر این خبر نیز باشید.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *