خانه / دیدارها / امام جمعه بیرجند: ائمه اطهار (ع) از ارادتمندان و عاشقان خود غافل نیستند/ امام حسین(ع) مرحوم احمدی را برای خود نگه داشت

امام جمعه بیرجند: ائمه اطهار (ع) از ارادتمندان و عاشقان خود غافل نیستند/ امام حسین(ع) مرحوم احمدی را برای خود نگه داشت

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه ائمه اطهار علیه السلام از ارادتمندان و عاشقان به خود غافل نیستند، گفت: زوار پیاده روی عظیم اربعین حسینی جهاد در مقابل استکبار جهانی انجام می دهند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی شب گذشته بهمراه جمعی از موکب داران اربعین حسینی با خانواده مرحوم کربلایی فریدون احمدی(پاسدار بازنشسته) دیدار و رحلت این خادم اربعین حسینی را به بازماندگان و وابستگان تسلیت گفتند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در این دیدار با اشاره به تمثیلی از مولوی اظهار کرد: در پیش شخص کریم، افرادی که سائل هستند مراجعه می کنند و درخواست خود را می گویند و وی نیز به تناسب، به آن ها اعطا می کند و می بخشد، اما وقتی سائلی خوش زبان، شیرین زبان و خوش چهره به وی مراجعه می کند، او را به بهانه ای نگه می دارد و زود آزادش نمی کند، زوار راه اربعین نیز از چنین ویژگی برخوردارند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه در کارنامه زوار راه اربعین حسینی، هم زیارت اباعبدالله الحسین(ع) و هم جهاد در مقابل استکبار جهانی ثبت می شود، گفت: این سیل جمعیت ۲۰ الی ۳۰ میلیونی که خود را به کربلا می رسانند و چه آن هایی که دل در کربلا دارند و در شهرهای خود دست به راهپیمایی می زنند، همگان شیرین زبانی خود را دارند، اما برخی ها شیرین تر و شیرین زبان ترند و حضرت آن ها را برای خود نگه می دارد.

 

وی با بیان اینکه خداوند روح مرحوم احمدی را با ارواح شهدا و رسول اکرم(ص) محشور کند، گفت: مرحوم احمدی که خادم الحسین(ع) است قطعا هر جایی که بوده، حقی را ایجاد کرده که پاسخش را گرفته و اباعبدالله الحسین(ع) ایشان را برای خود نگه داشته است و ای کاش ما نیز چنین لیاقتی داشتیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اهل بیت از ارادتمندان خود غافل نیستند و عاشقان خود را فراموش نمی کنند، گفت: مرحوم احمدی را امام حسین(ع) نگه داشت و امیدواریم که به برکت ایشان که خار چشم مستکبرین بود و همچنین، زوار کربلا، زیارت اربعین و جهاد فی سبیل الله، انشاءالله شفاعتشان نصیب ما نیز گردد.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *