خانه / تاپ خبر / امام جمعه بیرجند: در دنیای امروز رسانه ها خود را برای ظهور حضرت مهدی(عج) تجهیز می کنند

امام جمعه بیرجند: در دنیای امروز رسانه ها خود را برای ظهور حضرت مهدی(عج) تجهیز می کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: رسانه ها توسعه پیدا می کنند و در دنیای مجهز امروز، برای روز ظهور حضرت مهدی(عج) آماده می شوند.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) خراسان جنوبی و اعضای مرکز نیکوکاری رسانه یاران وابسته به این نهاد با اشاره به اینکه رشد جدیدی که به عنوان مکمل و به صورت آگاهی و رسانه ای مطرح است برای بنده تداعی کننده دو مطلب می باشد، اظهار کرد: خداوند در نظام خلقت هر موجودی از جمله انسان را به صورت جامع و کامل آفریده است.
وی افزود: از جهت تکثّر، اعضا، جوارح و عضلات بدن، هر یک جدای از هم هستند اما همه ی این ها در یک وحدت قرار دارند که شرح این موضوع در نظام تکوین و خلقت، نیازمند کتاب های بسیاری است.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بدن انسان ممکن است که در شرایط گوناگونی از جمله تشنگی، گرسنگی، سرما، گرما و… قرار گیرد، خاطر شان کرد: در نظام خلقت این شرایط به گونه ای است که در یک تشکیلات رسانه ای به عنوان حس لامسه و باقی حس ها قرار می گیرند و مشکلات را به مرکز فرماندهی که همان مغز است انتقال می دهند و متناسب با آن نیز دستورات لازم صادر می شود.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه جامعه به معنی صحیحش در واقع یک پیکره است، تصریح کرد: آنهایی که از انسانیت خارج می شوند و کارشان ظلم، ستم و جور است، وحدت جامعه را بر هم می زنند که مستکبرین، پرادعاها، طلب کارها، ستمگران و خودپرستها هستند، اما اگر جامعه‌ی انسانی، بر وجدانِ انسانی باشد، درست به مانند یک پیکر انسانی است.
وی با اشاره به اینکه اگر بنی آدم، انسان باشند، به معنای درست اعضای یکدیگر خواهند بود، مطرح کرد: خداوند متعال در نظام اجتماعی نیز برای اینکه غنی، فقیر را درک کند برای او زکات، وجوهات، کمک و احسان را قرار داده است.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: امید است که روزی حکومت اصلی اجرای عدالت را درک کنید و جامعه بشری بر اساس تمدن صحیحی اسلامی ساخته شود، تمدنی که در گام دوم انقلاب، آرزوی ما است که به آن نزدیک شویم و آن حکومت حضرت مهدی(عج) است.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) و همچنین تبریک امامت حضرت مهدی(عج) ادامه داد: در حکومت حضرت مهدی(عج)، دقیقا جامعه کل بشری روی زمین، حالت یک پیکره انسانی، پیدا خواهد کرد که بخشی از آن آگاهی ها و همین رسانه ای که شما ایجاد کرده اید، می باشد.
وی با بیان اینکه رسانه ها توسعه پیدا می کنند و در دنیای مجهز امروز، برای روز ظهور حضرت مهدی(عج) آماده می شوند ابراز داشت: در روایات آمده است که در آن زمان افرادی که زکات و وجوهات می دهند، زیاد هستند، اما محتاجی وجود ندارد، زیرا هم جامعه حالت اخوت، برادری و برابری بر اساس اسلام، پیدا می کند و هم آگاهی پیدا می کند، لذا دیگر فقیری وجود نخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در حکومت حضرت مهدی(عج) جامعه ی صحیح انسانی الهی، درست حالت پیکره یک انسان پیدا می کند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی اضافه کرد: به خاطر دارم که در قم، بهترین مدرس تفسیر آیت الله خزعلی(قدس سره) بودند و قرآن و نهج البلاغه را حفظ داشتند که غیر از جنبه های انقلابی، استاد تفسیر نیز بودند.
وی ادامه داد: آیت الله خزعلی در سال ۵۴ در درس تفسیرشان به مناسبت های کریمه، راجع به آخرالزمان و ظهور حضرت مهدی(عج) صحبت می کنند و می فرمایند که “ممکن است ظهور نزدیک باشد اما زمین هنوز آمادگی ندارد به این دلیل که در روایات آمده، در آن زمان، زمین دارای یک سلسله اعصابی می شود که هر کسی در هر جای کره زمین که قرار داشته باشد اگر به کف دستش نگاه کند(موبایل) به صورت لحظه ای هر جایی را خواهد دید و از همه چیز اطلاع پیدا خواهد کرد،” این جمله، سلسله مرتب رسانه ای را نشان می دهد.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: صنعت، امروز فراگیر شده است و اکنون در حال تجهیز است، اگرچه از آن استفاده های سوء می شود، اما دنیا برای آن حکومت واحد جهانی حضرت مهدی(عج)، در حال تجهیز شدن است و شما نیز استارت آن را می زنید.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه بهره برداری سوء از صنعت، اصلاح خواهد شد، گفت: ما امروز صحنه هایی که آیت الله خزعلی بیان کرده است را به صورت عینی مشاهده می کنیم.
وی در پایان گفت: اقداماتی که در جهت فراگیری آگاهی ها نسبت به نیازهای جامعه بشری و همچنین کیفیت برآورده شدن نیازها و جمع آوری آن ها صورت می گیرد، بسیار قابل تقدیر است.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *