خانه / تاپ خبر / امام جمعه بیرجند: هدف اصلی ۱۳ آبان مبارزه علیه تفکرهایی است که ۱۸۰ درجه با دعوت همه ی انبیاء اختلاف دارند

امام جمعه بیرجند: هدف اصلی ۱۳ آبان مبارزه علیه تفکرهایی است که ۱۸۰ درجه با دعوت همه ی انبیاء اختلاف دارند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هدف اصلی ۱۳ آبان به مبارزه علیه تفکرهایی که ۱۸۰ درجه با دعوت همه ی انبیاء اختلاف دارند، برگشت می کند، گفت: در تفکر لیبرال دموکراسی که اصالت با سرمایه داری و اقتصاد است.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با آقای سعید اوحدی رئیس قرارگاه فرهنگی هنری مردمی اربعین اظهار کرد: ۱۳ آبان یک روز استثنایی است و می توان گفت که اهم مسائل مربوط به ۱۳ آبان است و حتی بزرگ ترین روزها از ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن نیز محصول ۱۳ آبان است.

 

وی افزود: برای اینکه جایگاه و حق ۱۳ آبان ماه ادا شود، باید کتاب ها نوشت و این در حالی است که مخاطبین ۱۳ آبان که نوعا جوان هستند و گیرایی دارند و می توانند موثر باشند، باید اشباع گردند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هدف اصلی ۱۳ آبان به مبارزه علیه تفکرهایی که ۱۸۰ درجه با دعوت همه ی انبیاء اختلاف دارند، برگشت می کند، خاطر نشان کرد: در تفکر لیبرال دموکراسی که اصالت با سرمایه داری و اقتصاد است، ارزش همه چیز را با توجیه اقتصادی تعریف می کنند و می گویند که انسان یک حیوان اقتصادی است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه در تفکر لیبرال دموکراسی غرب هیچ چیز جز اقتصاد معنی نمی دهد، گفت: اینکه آن ها حرف از ارزش، حقوق، اخلاق، دین و رحم می زنند، همه نیرنگ و قالب هایی است که برای فریب از آن استفاده می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه مستکبرین جهانی پایبند به هیچ قانون و تعهدی نیستند و دین را نیز تا زمانی قبول دارند که منافعشان تأمین گردد، گفت: آنچه این ها انجام می دهند برای جامعه انسانی تعجب آور است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: در فرهنگ لیبرال دموکراسی غرب، کشتن، آواره کردن، قتل، دزدی، فریب و تقلب، هنگامی که توجیه اقتصادی داشته باشد، زشت و بد نیست، همچنین کلمه‌ی حسن و قبح در این مسلک و مکتب خبیث، معنی نمی دهد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه آگاه کردن مردم به این تفکر خطرناک، کار بسیار بزرگی است، گفت: امروز بحث مسلمان و غیر مسلمان مطرح نیست بلکه اگر این ستمگران دستشان به آنچه که می خواهند برسد، به هیچ ملتی اجازه حرف زدن نمی دهند.

 

وی افزود: بارها شنیده اید که در سیستم مستکبرین جهانی، تعبیری وجود دارد به نام پایان تاریخ، و این یعنی از آدم ابوالبشر تاکنون، جریانات، اشخاص، سیاست ها و… متحول می شوند، اما وقتی نوبت به حکومت لیبرال دموکراسی رسد، دیگر تغییری حاصل نخواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: همانگونه که کرم های خراط به جان درخت ها می افتند و درخت ها را خشک می کنند، کشورهای اروپایی استعمارگر، صهیونیست ها و آمریکایی ها برای جان، فرهنگ و حیات بشر آفتی شده اند اما مردم خبر ندارند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: در کشور فرانسه که خود را مهد آزادی بیان می داند، ۵۱ هفته است که جلیقه زردها و جلیقه سیاه ها به میدان می آیند و تنها یک سوال دارند و آن اینکه چطور ۹۹ درصد ثروت سیستم سرمایه داری لیبرال، در دست یک درصد، و یک درصد ثروت در دست ۹۹ درصد جمعیت است، اما دولت مردان به جای اینکه به سوالشان پاسخ دهند، آن ها را کور، کشته، شکنجه و راهی زندان می کنند.

 

وی اضافه کرد: در کشور فرانسه اگر کسی به پیغمبران اهانت کند، می گویند آزادی بیان وجود دارد اما اگر در خصوص هولوکاست تردید کند، طبق قانون مصوب فرانسه، جرم شناخته می شود و باید شکنجه و راهی زندان شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ابراز داشت: شکنجه گاه های استعمارگران تنها شکنجه گاه ابوغریب نیست، بلکه در بسیاری از کشورها به صورت شناخته و ناشناخته شکنجه گاه دارند و به هیچ وجه رحم، حیا، ادب و اخلاق برای آن ها معنی نمی دهد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تأکید کرد: اتفاقات و مطالب ۱۳ آبان اگر به درستی باز شود و مورد تحلیل قرار گیرد و چراغ خطر آن نیز روشن گردد، می توان کتاب ها نوشت و مردم را بیدار کرد.

 

وی افزود: این کشورهای یقه سفید و به ظاهر متمدن از جمله آلمان، فرانسه و انگلیس و.. سوابقشان مشخص است که با ملت ایران چه کردند و اکنون نیز می بینید که با دیگر کشورها چه می کنند، به گونه ای که خودشان اقرار می کنند در هر ۱۲ دقیقه، یک کودک زیر ۵ سال یمنی از دنیا می رود و این برای آن ها به خاطر اینکه توجیه اقتصادی دارد هیچگاه زشت نیست.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ترامپ صراحتا می گوید که داعش را اوباما ایجاد کرده است، ادامه داد: دیروز آیت الله رئیسی خواستار تنظیم یک کیفرخواست مفصل علیه مدعیان حقوق بشر به ویژه آمریکا شدند تا در یک دادگاه بین المللی مورد رسیدگی قرار گیرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه ۱۳ آبان یک روز عجیبی است، گفت: سلطه گران لیبرال برای اینکه بتوانند بر سلطه خود در ایران ادامه دهند ۳۶ هزار دانش آموز را شهید کردند.

 

وی بیان داشت: مطالب و موضوعات ۱۳ آبان نیازمند، کتاب، جزوه و کلاس به همراه اطلاعات جامع است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دشمنان امروز در سطح بین الملل، منطقه و ایران شکست خورده اند، افزود: سال گذشته در چنین روزهایی، دشمنان می گفتند که بعد از ۱۳ آبان ماه، دیگر انقلابی وجود نخواهد داشت و برخی ها که معاملات کلان می کردند نیز منتظر آمدن ۱۳ آبان بودند، اما اکنون مشاهده می کنید که دشمنان در سطح بین الملل، منطقه و کشور ایران اسلامی شکست خورده اند و این بازی ها و زهرهایی که می ریزند و عربده هایی که می کشند، علامت شکست آن هاست.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی در پایان گفت: حسرت امروز آمریکا این است که در منطقه ۷ تریلیون دلار هزینه کردند اما باید دست خالی اینجا را ترک کنند و این یعنی پیروزی مقاومت.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *