خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: ۱۳ آبان شناسنامه جنایات آمریکا است/ مقدمات فروپاشی استکبار جهانی در معرفی ۱۳ آبان نهفته است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: ۱۳ آبان شناسنامه جنایات آمریکا است/ مقدمات فروپاشی استکبار جهانی در معرفی ۱۳ آبان نهفته است

امام جمعه بیرجند گفت: ۱۳ آبان یک کلید رمز است که اگر شما، گویندگان و نویسندگان همه ی مطالب پنهان را بازگو کنید و به مخاطبان بگویید که این ها چه کاره هستند، به همان میزان به فروپاشی آن ها نزدیک شده ایم.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان اظهار کرد: کار شما، کار بسیار بزرگ و مهمی است در صورتی که از این فرصت و ظرفیت بتوانید، هدف اصلی را به مخاطبین منعکس کنید.

 

وی افزود: اسلام همواره عدل را اصل قرار داده و مقابله با ظلم را واجب کرده است، لذا تنها راه نجات انسان در همین است و صحنه میدانی نیز وقتی تحقق پیدا خواهد کرد که این موضوع به فعلیت برسد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: جریاناتی که استعمارگران در طول تاریخ داشته اند و یا از ۲۰۰ سال قبل که سایه شوم آن ها در منطقه حکم فرما بود، از انواع و اقسام سلطه و غارت گرفته تا قتل، شکنجه، فساد و فحشا، و مقابله ای که سران استکبار با دانش آموزان و دانشجوها داشته اند، شناسنامه سیاه آن ها را نشان می دهد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: بعد از انقلاب و در طول این ۴۰ سال شاید خیلی از افراد ریز قضایا را نمی توانستند تفسیر کنند و نیاز بود تا متخصصینی که قضایای جهانی، منطقه ای و ایران را می دانند، آن ها را تحلیل کنند و بخشی از آنچه را که مورد ارزیابی قرار داده اند را به مخاطبین منتقل کنند، اما اکنون دیگر نیازی به تحلیل نیست، بلکه کافی است تا شناسنامه آن ها ارائه گردد و همگان بدانند که هر کجا ستمگری وجود دارد تحت حمایت استعمارگران است.

 

وی با اشاره به اینکه در هر کجای کره ی زمین امروز خود استعمارگران، معرف خودشان هستند، گفت: آمارهای کشتن انسان ها در میانمار، نیجریه، جامو و کشمیر، یمن، فرانسه، عراق و سوریه آمارهای تکان دهنده ای است که متأسفانه سازمان ملل و دنیا به راحتی از کنار آن عبور می کند و همین باعث شده تا سران استکبار بدون هیچ مسئولیتی دست به ویرانی کشورها و غارت و قتل و آواره کردن مردم بزنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد: همین یقه سفیدهای اتو کشیده، هواپیمای مسافربری ایران را مورد هدف قرار می دهند و یا سلاح های شیمیایی در اختیار صدام قرار می دهند تا مردم را با این سلاح ها به جرم اینکه از کشورشان دفاع می کنند، بکشد و سپس قیافه می گیرند و به عنوان مدافع حقوق بشر حرف می زنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه مخاطبان ۱۳ آبان قشر نوجوان و جوان هستند، ادامه داد: باید شناسنامه غرب، استکبار، آمریکا، اروپا و صهیونیست ها در اختیار همگان قرار گیرد، تا بدانند، آن ها در هر کجایی که قدم گذاشته اند، جز فساد، توزیع مواد مخدر و روان گردان در بین مردم و ترویج فحشا و منکرات از طریق فضای مجازی و حقیقی، کار دیگری انجام نداده اند.

 

وی گفت: امروز بحث ایران و مسلمان مطرح نیست، بلکه امروز آفتی به مانند کرم هایی که به جان درخت ها می افتند، به جان بشر افتاده، لذا باید کوشش کرد تا نوع بشر را نجات دهیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه ۱۳ آبان یک ظرفیت فوق العاده است، ابراز داشت: کار شما بسیار مهم است اما به شرط اینکه بتوانید بخشی از جنایت ها و قیافه های پر ادعای مستکبرین جهان را به مخاطب منعکس کنید تا حداقل در این کشور، کسانی که اسمی از فرانسه، انگلیس، آمریکا و آلمان می برند، خجالت بکشند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی مطرح کرد: اگر چه مراسمات برگزار و مردم نیز حضور پیدا می کنند، اما متأسفانه آنطور که باید و شاید بر روی این مسائل کار نشده است، لذا باید بر اساس تعبیر قرآن و مواضع اسلام مستکبرین را معرفی کنید در حالی که خودشان، خود را معرفی کرده اند.

 

وی اضافه کرد: امروز بحث قلم و بیان نیست بلکه بحث اسناد موجود است که در جلوی دیده همگان وجود دارد و نیازمند یک تذکر است، اما این کار نیاز به مهارت دارد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ۱۳ آبان یک جریان معمولی نیست بلکه ۱۳ آبان شناسنامه ای است که واقعیت امر را منعکس می کند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی عنوان داشت: آنچه در شعارها وجود دارد که آغازی برای فروپاشی استکبار و غرب است، بسیار به جاست، اما مقدمات آن در معرفی ۱۳ آبان خفته است.

 

وی با بیان اینکه فروپاشی استکبار جهانی، به ظاهر شدن حقیقتی که در ۱۳ آبان پنهان شده، بستگی دارد، افزود: به هر میزانی که در خانواده ها، تریبون ها، آموزشگاه های آموزش و پرورش، دانشگاه و یا حوزه، بشود چهره ی واقعی استکبار را نشان داد به همان میزان به فروپاشی آن ها نزدیک شده ایم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان داشت: اگر شناسنامه استعمارگران ظاهر شود، جای بسیار شرمندگی است که کسانی با ادعای مسلمانی هنوز دنبال رو کسانی هستند که جنایت آن ها فوق تصور است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی ادامه داد: ۹ آبان یک کلید رمز است که اگر شما، گویندگان و نویسندگان همه ی مطالب پنهان را بازگو کنید و به مخاطبان بگویید که این استعمارگران چه کاره هستند، به همان میزان به فروپاشی آن ها نزدیک شده ایم.

 

وی گفت: بقای استکبار به خاطر شگردهایی است که در بحث های روانی و جنگ های تبلیغاتی مطرح می کنند، اما اگر از جنایات آن ها به صورت صحیح پرده برداری شود، دیگر استکباری باقی نخواهد ماند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تأکید کرد: در خارج از یوم الله ۱۳ آبان و در طول سال نیز برنامه ریزی کنید که چگونه ماهیت استکبار در آموزشگاه ها، خانواده، حوزه، دانشگاه و جامعه عمومی ارائه شود، لذا این موضوع نیازمند طرحی جامع است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه نوع بشر گرفتار آفت شده و باید برای نجات آن ها شتاب کرد، گفت: تا رفع غفلت و بیداری افراد تحقق پیدا نکند، مستکبرین خود را به مانند انگل آویزان خواهند داشت و سایه ی شومشان بر روی سر مردم باقی خواهد ماند.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *