خانه / تاپ خبر / اینستاگرام پیام تبریک امام جمعه بیرجند به سازمان اطلاعات سپاه پاسداران را حذف کرد

اینستاگرام پیام تبریک امام جمعه بیرجند به سازمان اطلاعات سپاه پاسداران را حذف کرد

اینستاگرام در راستای تبعیت و حمایت از رسانه های اسرائیل جنایتکار، پیام تبریک نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص دستگیری مدیرکانال آمدنیوز را حذف کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، شبکه اجتماعی اینستاگرام در راستای تبعیت و حمایت از عوامل رژیم اشغالگر اسرائیل و آمریکای جنایتکار، پیام حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی به سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص دستگیری مدیرکانال ضد انقلاب(آمدنیوز) را حذف کرد.
در بخشی از این اطلاعیه آمده است: پست منتشر شده مطابق با قوانین این شبکه اجتماعی نبوده و این مطلب برای خشونت یا مرتبط با سازمان های خطرناک می باشد و بر این اساس حذف شده است!
Your post goes against our community guidelines

we removed your post because it goes against our community guidelines on violence or dangerous organizations.

اینستاگرام در ادامه پیام با تهدید صفحه سید علیرضا عبادی می افزاید: در صورتیکه مجددا مطالبی خلاف سیاست‌های اینستاگرام منتشر گردد، پست‌ها، بایگانی محتوا، پیام ها و دنبال کنندگان شما حذف می‌شود.

If you post something that goes against our guidelines again, your account may be deleted, including your posts, archive, messages and followers.

متن پیام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
” لاَ مَرْحَباً بِوُجُوه لاَ تُرَى إِلاَّ عِنْدَ كُلِّ سَوْأَة ”
بدون شک ماجرای دستگیری مدیر کانال ضد انقلاب(آمدنیوز) که به همت نیروهای مخلص سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به وقوع پیوست؛ نمونه ای دیگر از ناتوانی و ضعف سیستم‌های اطلاعاتی- امنیتی اسرائیل، انگلیس، آمریکا و فرانسه در برابر توانمندی های فرزندان شایسته انقلاب اسلامی بوده است.
به جوانان عزیز و عموم کسانیکه در عرصه فضای مجازی فعالیت دارند توصیه می کنم، هر چه می‌توانید در افزایش بصیرت خود و عمق بخشیدن به آن تلاش کنید و نگذارید، دشمنان از احساسات و یا عدم آگاهی ما سوء استفاده کنند. شرط بیدار بودن جامعه در دشمن شناسی است، چرا که دشمنان در فتنه های آخرالزمانی بوسیله شخص یا افراد داخلی و خارجی با انواع و اقسام ترفندها بدنبال ضربه‌زدن به جریان الهی انقلاب اسلامی ایران ‌می‌باشند.
اینجانب ضمن عرض خداقوت و دست مريزاد به فرزندان سلحشور سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تبريك به محضر حضرت وليعصر( ارواحنا فداه) و مقام معظم رهبري حضرت امام خامنه ای(مدظله العالي)، از درگاه خداوند متعال توفیق سعادت، عزت و موفقیت پاسداران اسلام را در ریشه کنی لایه های رژیم اسرائیل جنایتکار مسئلت دارم.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند
سید علیرضا عبادی
۲۳ مهرماه ۱۳۹۸

صفحه رسمی امام جمعه بیرجند در اینستاگرام به نشانی www.instagram.com/ebadi_khj در دسترس عموم قرار دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *