خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: اربعین حسینی تابلوی عدالت‌خواهی در برابر تابلوی جنایت و حیوانیت غرب است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: اربعین حسینی تابلوی عدالت‌خواهی در برابر تابلوی جنایت و حیوانیت غرب است

امام جمعه بیرجند گفت: زائران ۳۰ میلیونی اباعبدالله(ع) در روز اربعین تابلوی عدالت‌خواهی را در برابر تابلوی جنایت و حیوانیت با نام‌های مختلف لیبرال و کمونیست و حتی مسلمان تابع ترامپ بلند کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی شب گذشته در اولین موکب مجازی اربعین که با حضور فعالان فضای‌مجازی و رسانه‌ای خراسان‌جنوبی برگزار شد، اظهارکرد: از گذشته‌های دور تا به امروز مستکبرین و ظالمین بر روی نام امام حسین(ع) و حرکت‌های مرتبط با ایشان حساسیت داشتند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: در زمانی از تاریخ متوکل عباسی بارگاه سید الشهدا(ع) را تخریب و یا دست زائر کربلا را قطع می‌کرد و در عصر حاضر نیز رضاخان به واسطه نوکری استکبار مانع برگزاری جلسات عزاداری و روضه شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی ادامه داد: همه این موارد نشان می‌دهد که  راه و مسیر امام حسین(ع) خاص و ویژه است که حساسیت مستکبرین و ظالمان را برانگیخته است.

وی گفت: در فرهنگ دینی زیارت‌های مستند و متعددی داریم ولی در روایات تنها از زیارت اربعین به عنوان یکی از نشانه‌های شیعه نام برده شده است که امروزه با اندکی تأمل می‌توان چرایی و علت آن را متوجه شد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در شرایط فعلی از کشورهای شرقی و غربی با مذاهب مختلف از شیعه، سنی، مسیحی، ایزدی و حتی هندو در ایام اربعین در کربلا به زیارت می‌آیند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان کرد: آن چیزی که این همه جمعیت از مذاهب مختلف در کربلا در ایام اربعین را گرد هم جمع می‌کند انگیزه عدالت‌خواهی است چرا که آنان امام حسین(ع) را سمبل عدالت‌خواهی و مبارزه با ظلم می‌دانند.

وی ادامه داد: زائران ۳۰ میلیونی اباعبدالله(ع) در روز اربعین تابلوی عدالت‌خواهی را در برابر تابلوی جنایت و حیوانیت با نام‌های مختلف لیبرال و کمونیست و حتی مسلمان تابع ترامپ بلند کرده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: اعتراضات جلیقه زردها و جلیقه سیاه‌ها و حتی مردم آمریکا در سال‌های اخیر نشان می‌دهد که مردم  دنیا از سیستم لیبرالی و مادی‌گرایی خسته شده و نسبت به آن سؤال و اعتراض دارند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی اظهار کرد: در شرایطی که مکتب‌های الحادی به بن بست رسیده و تنها به یک سری مسائل حیوانی دلخوش هستند عده زیادی با انگیزه‌های عدالت خواهی در ایام اربعین راهی کربلا می‌شوند.

وی در پایان گفت: امروزه تنها راه نجات بشریت از ظلم، گره‌زدن خط سرخ حسینی با فرهنگ مهدویت است که اربعین این امکان را فراهم کرده است.

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *