خانه / دیدارها / تأکید نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بر جمع آوری کرامات شهدا

تأکید نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بر جمع آوری کرامات شهدا

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: کرامات شهدا به صورت متفرقه در کتاب های مختلف و زندگی نامه شهدا ذکر شده است اما زحمتی باید انجام شود تا همه اسناد و مدارک در قالب یک کتاب جمع آوری گردد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با خانواده شهید سید محمد حسین ملایی اظهار کرد: از سال گذشته که یادواره ۲ هزار شهید خراسان جنوبی برگزار شد به مسئولان ذی ربط تأکید داشته‌ام و امسال نیز در سفر حجت الاسلام و المسلمین شهیدی معاون رییس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان، یادآور شدم تا کرامات شهدا جمع آوری و در قالب یک کتاب مجزا در اختیار عموم قرار گیرد.

 

وی افزود: کرامات شهدا به صورت متفرقه در کتاب های مختلف و زندگی نامه شهدا ذکر شده است اما زحمتی باید انجام شود تا همه اسناد و مدارک چه در کتاب ها و چه در نزد اشخاص، جمع آوری و به صورت یک کتاب مستقل ارائه شود و این بسیار ارزشمند است .

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: کرامات شهدا چه آنچه در زندگی و چه آنچه که خبر از شهادت خود داده اند و چه آنچه بعد از شهادت داشته اند بسیار زیاد است، لذا اگر زحمتی کشیده شود و به صورت کتاب منتشر گردد در زمان امروز می تواند به درد جوانان بخورد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی در پایان گفت: خداوند ارواح همه شهدا را از صدر اسلام تا به امروز و ۲ هزار شهید خراسان جنوبی و به خصوص این شهید بزرگوار(شهید سید محمد حسین ملایی) و همه شهدای نیروی انتظامی را با ابا عبدالله الحسین(علیه السلام) محشور کند.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *