خانه / دیدارها / امروز تفکر بسیج به یک تفکر قوی در سطح بین الملل تبدیل شده است/ توصیه های امام جمعه بیرجند به سردار سلیمانی

امروز تفکر بسیج به یک تفکر قوی در سطح بین الملل تبدیل شده است/ توصیه های امام جمعه بیرجند به سردار سلیمانی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: تفکر بسیج در سطح بین الملل خودش را یک تفکر قوی نشان داده و باعث نگرانی دشمنان و امنیت خاطر اهل ایمان شده است و این در حالی است که ظرفیت بسیج بیشتر از این حرف‌ها است.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور اظهار کرد: خداوند به شما توفیق بزرگی داده است و انشاءالله از این ظرفیت عظیم و شرایط آخرالزمانی حداکثر بهره برداری در جهت زمینه سازی ظهور حضرت صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) به وسیله مسئولین و پیکره بسیج مستضعفین، صورت بگیرد.

 

وی با اشاره به اینکه امروز چه در سطح کشور و چه در سطح جهان، جایگاه تفکر بسیجی بر دوست و دشمن واضح و روشن است، افزود: خوشبختانه تفکر بسیجی به سراسر جهان صادر شده است و در سطح بین الملل خودش را یک تفکر قوی نشان داده و باعث نگرانی دشمنان و امنیت خاطر اهل ایمان شده است و این در حالی است که ظرفیت بسیج بیشتر از این حرف‌ها است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: پس از فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج، این تشکیلات توانست چه در دفاع مقدس و چه بعد از آن در جهت خدمت رسانی به مردم و حضور در صحنه هایی که برای مردم ضرورت داشت، نقشش را به خوبی ایفا کند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه تفکر بسیج، یک تفکر کارساز است و در طول این ۴۰ سال خودش را قوی نشان داده است، تصریح کرد: در کنار انواع و اقسام تأثیرات مستقیم و غیر مستقیم تفکر بسیج، پیشنهاد می گردد تا طرحی کارشناسی شده در جهت تبلیغات بسیج نیز ارائه گردد.

 

وی با اشاره به اینکه گسترش فرهنگ بسیج بسیار حائز اهمیت است و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، گفت: طرح شجره صالحین بیشتر در جهت خودسازی و آگاهی بخشیدن به خود افراد است، لذا در جهت گستردگی بسیج باید فکری کرد تا این فرهنگ به دیگران نیز سرایت پیدا کند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بسیج دوست واقعی مردم در انواع گرفتاری ها است، ادامه داد: در طی این طرح هر بسیجی می تواند تفکر، ایده و حضور بسیج در صحنه ها را به یک فرد دیگر بشناساند و وی را جذب بسیج کند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه بسیج همواره مورد خوشبینی همگان بوده است، گفت: بسیج تمامش ایثار، کار، تلاش، خدمت رسانی، و بصیرت است.

 

وی یادآور شد: هر فردی می تواند بسیجی باشد اما شرط آن این است که بسیجیان به یک طرح سازنده، موثر و مستدل مجهز شوند و یکی از کارهایشان این باشد که در طول شبانه روز با افرادی که زمینه جذب در آن ها وجود دارد، به صورت چهره به چهره حرف بزنند و آن ها را دعوت، تشویق و وارد بر تفکر بسیجی کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بسیجی یک قشر خاص نیست و ممکن است کارمند، روحانی، ارتشی و… باشد، اضافه کرد: نگرانی ما از این است که در فضای مجازی و حقیقی از پشت مرزها برای فرزندانمان نقشه می ریزند و یک بچه حزب اللهی را بی دین می کنند، لذا شما نیز می توانید طی یک طرحی جامع، در مقابل دشمنان ایستادگی کنید و افراد را با تفکر بسیجی آشنا سازید.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان داشت: دشمنان برای به انحراف کشیدن افراد بدون دلیل و صرفا با سوء استفاده از احساسات، شهوت، حرص و طمع اقدام می کند اما دست شما از حضور بسیج در صحنه های میدانی و علیه استبداد خارجی پر است.

 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه همه ی بسیجی ها اهل عمل و کار هستند و به گونه های مختلف کار، خدمت و همکاری می کنند، لذا یکی از اقداماتی که مخصوصا در این مقطع می تواند بازتاب بسیار موثری داشته باشد، حضور فیزیکی بسیجی ها در صحنه هاست، زیرا امروز جمعیت حرف می زند نه دلیل.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اربعین حسینی امروز به خاطر حضور میلیونی افراد است که در سطح دنیا حرفی برای گفتن دارد، گفت: در بسیاری از مسائل سطح جامعه از جمله یوم الله‌ها، مراسمات مذهبی و دینی،راهپیمایی ها و… این جمعیت است که حرف می زند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی یادآور شد: سال گذشته استکبار جهانی مدام می گفت که بعد از ۱۳ آبان، دیگر ۹ دی و ۲۲ بهمنی نخواهد بود اما حضور مردم باعث شد که آن ها خفه شوند.

 

وی افزود: در جریان های سیاسی که به نفع انقلاب، اسلام و ارزش های دینی است، با یک اشاره می توانید به نیروی خود به گونه ای تفهیم کنید که این حضور نوعی جهاد است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: در فلان مسئله هوا و هوس و نمایشی، جمعیتی حضور دارند، اگرچه کیفیتی ندارد و باد آن ها را آورده و باد نیز آن ها را خواهد برد، اما در این مقایسه و در فلان مسئله مذهبی و سیاسی، چرا حضور شما پاسخ او را ندهد!

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: اگر بتوانید یک طرح گویا برنامه ریزی کرده و آن را به زیر مجموعه های خود ابلاغ کنید، به زودی در گستردگی بسیج شاهد جمعیت هایی چند برابری خواهیم بود و در جهت حضور فیزیکی در انواع و اقسام صحنه هایی که باید با اهل باطل رقابت کرد، می توانید کارآمدی خود را گویا تر نشان دهید و موثرتر از هر قلم و بیانی، مسائل را حل کنید.

 

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *