خانه / گام دوم انقلاب / امام جمعه بیرجند: آنچه در جامعه می گذرد محصول همان چیزی است که کاشته ایم

امام جمعه بیرجند: آنچه در جامعه می گذرد محصول همان چیزی است که کاشته ایم

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه آنچه در جامعه می گذرد محصول همان چیزی است که کاشته ایم، گفت: امید است که با شرایط جامعه و انقلاب ما که اسلام ماست، رعایت قانون صورت گیرد.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با آقای دکتر عرف معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: امروز مسئله سیاست و تدبیر، یک مسئله فراگیر است چون تدبیر صحیح برای رسیدن به مقاصد خاص یک سیاست گذاری است.

 

وی با اشاره به اینکه در جهانی هستیم که همه چیز تابع سبب و مسبب است، افزود: سیاست گذاری مساوی است با محصولی که از آن حاصل می شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: آنچه که مربوط به تربیت، رشد و نقص انسان و یا زندگی شیرین و تلخ، و همچنین افتخار یا ننگ می شود، همه محصولات آن چیزی است که قبلا سیاست گذاری شده است، حال می خواهد در سطح بین الملل باشد یا می خواهد در سطح کشور، شهر و یا خانه باشد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: سیاست مُدُن که در واقع همان کشورداری است بر اساس نوع علایق، افکار و اندیشه های هر جامعه سیاست گذاری می شود و در طریق رسیدن به محصولی مطابق با آنچه که مقدمات آن را فراهم کرده است حرکت می کند.

 

وی بیان داشت: در روایتی از امام علی(علیه السلام) آمده است که می فرمایند” بهترین سیاست اجرای عدالت است” و این بیان حضرت، مطابق با عدل، قرآن، عقل و فطرت است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: برداشت محصولاتی از جمله خوب، بد، غم، غصه، خوشحالی، امید و ناامیدی، نتیجه سیاسیت گذاری هایی است که داشته ایم.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی اضافه کرد: کاملا می شود از هر نوع سیاست، همانطوری که انسان از علت به معلول می رسد، از معلول نیز به علت ببرد، که آیا این سیاست درست بوده است یا خیر.

 

وی ضمن تأکید بر اینکه آنچه در جامعه می گذرد محصول همان چیزی است که کاشته ایم، خاطر نشان کرد: امید است که با شرایط جامعه و انقلاب ما که اسلام ماست، رعایت قانون صورت گیرد و دقیقا بر اساس اصول اسلام و انقلاب عمل شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: مردم ما در سطح کشور فداکاری های بسیاری برای این انقلاب انجام داده اند، لذا امید است در همه ی امور و در حالی که وارد بر گام دوم انقلاب می شویم، محصول شیرینی برداشت کنند .

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی اضافه کرد: انتخابات نیز به مانند ده ها مسئله ی دیگر، مسئله ای است که به هر میزان در آن به قوانین عمل شود به همان میزان نیز به محصول آن خواهیم رسید، لذا امید است که اقدامات شایسته ای صورت گیرد و نتایج مطلوبی نیز به بار نشیند.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *