خانه / دیدارها / رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی: طرح رصد فرهنگی خراسان جنوبی مستلزم بررسی های بیشتری است

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی: طرح رصد فرهنگی خراسان جنوبی مستلزم بررسی های بیشتری است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: آنچه که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و اعضا در خصوص آن نظر داده اند، نشان می دهد که طرح کنونی رصد فرهنگی مستلزم بررسی‌های بیشتر است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در جلسه شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به ضرورت مسئله رصد فرهنگی و همچنین گستردگی موضوعات آن نیازمند طرح و برنامه‌ریزی پیرامون زوایای مختلف آن هستیم.

وی در ادامه با تشکر از نظرات و پیشنهادات اعضای شورای فرهنگی عمومی استان، گفت: آنچه که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و اعضا در خصوص آن نظر داده اند، نشان می دهد که طرح کنونی رصد فرهنگی مستلزم بررسی‌های بیشتر است.

امام جمعه بیرجند با تأکید بر اینکه دبیر شورای فرهنگی عمومی استان خراسان جنوبی نظرات کارشناسان و نخبگان در حوزه فرهنگی را جمع آوری نماید، گفت: تجربیات سایر استان ها در مسئله رصد فرهنگی و همچنین راهکارهای پیشنهادی آنان نیز جمع آوری و در اختیار گروه مشورتی و نخبگان برای اجرای طرح رصد فرهنگی صورت پذیرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی همچنین بیان داشت: در زمینه اجرایی برنامه های فرهنگی بایستی ضمانت اجرایی آن مشخص گردد و براساس یک نقشه راه پیش برود.

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *