خانه / تاپ خبر / اینستاگرام پست‌ مربوط به سید حسن نصرالله را از صفحه نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی حذف کرد

اینستاگرام پست‌ مربوط به سید حسن نصرالله را از صفحه نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی حذف کرد

روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: اینستاگرام پست حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در حمایت از اقتدار سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را حذف کرد.

به گزارش روابط عمومی و ارتباطات دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، در راستای بهره مندی مخاطبین شبکه های اجتماعی از مواضع و سخنان حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی، روز گذشته(۳۱ شهریوماه ۱۳۹۸) گزیده ای کوتاه از بیانات نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در دیدار با فرماندهان نظامی و انتظامی استان که اشاره به جایگاه و اقتدار سید حسن نصراالله دبیرکل حزب الله لبنان دارد، در صفحه اینستاگرام ایشان منتشر گردید. این مطلب با گذشت چند ساعت از انتشار آن و استقبال مخاطبین از سوی اینستاگرام حذف شد.

متن پست منتشر شده در اینستاگرام به شرح زیر می باشد:
” اسرائیلی که روزی شعار از نیل تا فرات سر می داد امروز به دور خودش دیوار کشیده و وقتی سید حسن نصرالله رهبر فرزانه لبنان، جمله ای می گوید، نیروهای مسلح این رژیم اشغالگر فرار کرده و به جای خود آدمک نصب می کنند.”

 

بر این اساس، اینستاگرام در هشداری به مدیریت(ادمین) صفحه اینستاگرام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، با بیان اینکه پست منتشر شده مطابق با قوانین این شبکه اجتماعی نبوده عنوان کرده که پست برای خشونت یا مرتبط با سازمان های خطرناک بوده است! و بر این اساس حذف شده است.

روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند اعلام کرد: ” آزادی که غرب مدعی آن است چیزی جز فریب و دروغ بیش نیست و متأسفانه رسانه های زنجیره ای غربی اگر در آن به اصول و ارزش های کشوری اهانت شود، می‌گویند آزادی قلم، آزادی بیان؛ اما زمانیکه از جبهه مقاومتی که مقابل رژیم کودک کش اسرائیل، آمریکا و حامیان آنان مقتدرانه ایستادگی می کند، سخن و یا مطلبی گفته شود، مغایر با اصول تک صدایی آنان بوده و بدون هیچ توجیه و استدلالی آن را حذف می‌کند!! امپرطوری رسانه ای غرب سالانه میلیاردها دلار از پول های مردم کشورشان را غارت می کنند، تا بتواند ماهیت شیطانی‌ اربابان خود را توجیه نماید، اما در کنار این سانسورسازی رسانه ای آنان، شاهد گسترش دامنه اربعین حسینی به عنوان بزرگترین رسانه مردمی عدالت خواه جهان هستیم که جوانان اروپایی و آمریکایی جزوی از ارکان تبلیغی آن هستند.

لازم بذکراست، اینستاگرام نیز در گذشته پست های مرتبط با مواضع حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را از صفحه ایشان حذف کرده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *