خانه / تاپ خبر / امام جمعه بیرجند: برخی ها تعمدی در کار دارند تا اقدامات بسیج را به حاشیه ببرند/ تفکر بسیج نباید تنها در خودش خلاصه گردد

امام جمعه بیرجند: برخی ها تعمدی در کار دارند تا اقدامات بسیج را به حاشیه ببرند/ تفکر بسیج نباید تنها در خودش خلاصه گردد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: برخی ها تعمدی در کار دارند تا مسائلی که بسیح انجام می دهد را به حاشیه ببرند لذا باید کوشید تا تفکر بسیج گسترش پیدا کند.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی عصر امروز در دیدار  با سردار سپهر جانشین رئیس سازمان بسیج کشور اظهار کرد: از ابتدای انقلاب، سازمان بسیج نقشش در دفاع مقدس و انواع کمک های مردی چه در بهداشت و چه در همکاری با محرومین و چه در حوادثی که کم و بیش، پیش می آید پر رنگ و غیر قابل انکار بوده است.
وی با اشاره به اینکه بسیج یک تفکر است، افزود: ما با آرمان های انقلاب فاصله داریم اما نیروهای بسیجی با دل های پاک خود نسبت به تعهدی که دارند به خوبی ایفای نقش می کنند و این بسیار قابل ارزش و توجه است.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: بسیج همان فرهنگ اسلامی است، لذا هرچه پر رنگ تر شود، خودش را بیشتر نشان می دهد.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه گسترش فرهنگ بسیج بسیار حائز اهمیت است و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، گفت: طرح شجره صالحین بیشتر در جهت خودسازی و آگاهی بخشیدن به خود افراد است، لذا در جهت گستردگی بسیج باید فکری کرد تا این فرهنگ به دیگران نیز سرایت پیدا کند.
وی ادامه داد: باید طرح هایی کارشناسایی ریخته شود تا تفکر بسیجی در خودش خلاصه نگردد و در کنار انجام تکالیف و وظایفش که به صورت خالصانه و تواضع صورت می گیرد، خود افراد به عنوان یک جبهه تبلیغاتی عمل کنند و باعث جذب دیگران شوند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: طرح های کارآمدی را با رهنمودهای لازم تنطیم کنیم تا هر بسیجی بتواند در ظرف مدت یک سال یک نیرو به مانند خود بسازد.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: همچنین باید به وسیله رسانه ها آن خدمات و دلسوزی هایی که از طرف بسیج برای جامعه صورت می گیرد به شکل زیبایی به مردم ابلاغ گردد تا از این باب تغذیه گردند.
وی با اشاره به اینکه در مقطع هایی مردم به فعالیت های بسیج توجه می کنند اما انسان همواره نیاز به تذکر دارد، گفت: در برخی از جریانات و اتفاقات و در حالی که شاید اقوام و خویشان افراد حضور نداشته باشند اما بسیج، سپاه و ارتش حضور دارند لذا باید این موارد را به صورت مداوم برای مردم بازگو کرد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی متذکر شد: برخی ها تعمدی در کار دارند تا مسائلی که بسیح انجام می دهد را به حاشیه ببرند لذا باید کوشید تا تفکر بسیج گسترش پیدا کند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه بسیج با گستره ای که دارد اما ناشناخته است، افزود: بسیج در تمامی بحران ها در کنار مردم قرار دارد لذا جنبه های میدانی بسیج باید برای مردم منعکس گردد و مداوم برای مردم نگه داشته و حفظ شود تا به صورت آیینه ای در جلوی چشم آن ها قرار داشته باشد و الّا با پارازیت هایی که برخی ها انجام می دهند به حاشیه برده می شود.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *