خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: دنیا امروز تشنه اعلام مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: دنیا امروز تشنه اعلام مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دنیا امروز تشنه اعلام مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت: با توجه به ارتباطات گسترده امروزی می توان پیام ها را قالب های گوناگون در شرق و غرب عالم پخش کرد.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی پیش از ظهر امروز در دیدار با دست اندرکاران موکب فرهنگی آل یاسین بیرجند اظهار کرد: شما و تمامی کسانی که توفیق چنین مسئولیتی را پیدا کرده اید و شایستگی در این امر از شما پذیرفته شده، باید سر به سجده گذارید و خدا را شاکر باشید که شما را در راه رضای خود به کار گرفته است.

 

وی با اشاره به اینکه فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری بسیار جامع و کامل بود، افزود: عشق به سیدالشهدا، زیارت امام حسین(علیه السلام) و سفر به کربلا تنها یک زاویه از زحمات شماست.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در حال حاضر اربعین حسینی یک مسئله بین المللی است، خاطر نشان کرد: اربعین حسینی در صحن بین المللی یک مسئله عادی نیست بلکه یک جهاد است و تمامی موفقیت ها و پیروزی ها را رقم می زند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: همه ی خدماتی که از ناحیه مردم، مسافرین و خدمت گزاران به این جریان انجام می شود، در یک موضوع خلاصه می گردد و آن انتقال پیام کربلا و عاشورا است.

 

وی اضافه کرد: سال گذشته بعد از مراجعت از این سیر و سفر الهی باید به صورت فنی و حرفه ای در خصوص اربعین امسال تصمیم گیری می شد و پیام ها در قالب های مختلف آماده سازی می گردید لذا در این فرصت باقی مانده باید نهایت سعی و تلاش ها را دو چندان کرد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ابراز داشت: اگرچه صحنه اربعین به وجود مقدس اباعبدالله الحسین(علیه السلام) تعلق دارد، اما بهره برداری از این صحنه مالِ همه می باشد زیرا جنبه بین المللی دارد، لذا باید حرفه ای عمل کرد و به زوایای گوناگون آن پرداخته شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه باید اصل پیام های اربعین برای قشرها، ادیان، مذاهب و جنبه های سیاسی گوناگون مهیا گردد، مطرح کرد: در این حماسه عظیم می توان از طرق مختلف از جمله ارتباط چهره به چهره، نوحه و مراسم عزاداری، شعر، کاریکاتور و نمایشگاه های صحنه های میدانی پیام ها را به افراد منتقل کرد.

 

وی با اشاره به اینکه دنیا امروز تشنه اعلام مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت: با توجه به ارتباطات گسترده امروزی می توان پیام ها را قالب های گوناگون در شرق و غرب عالم پخش کرد.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: یکی از قالب های پیام اربعین، اتصال کربلا و عاشورا به ظهور حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) است.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه مردم جهان امروز زیر بار ظلم و بی عدالتی قرار دارند، و تشنه عدالت هستند، یادآور شد: کاری که انجام می دهید باید حرفه ای باشد زیرا دشمنان شما حرفه ای هستند.

 

وی بیان داشت: دشمنان اسلام در کفر و باطل حرفه ای عمل می کنند و در این رابطه از هیچ، همه چیز می سازند، اما شما دارای غنای مکتب، انقلاب، علم و عرفان هستید و دستتان پر است لذا با دست پر باید حرف بزنید.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: دشمنان با ابزار رسانه ای که در دستشان است، دروغ خود را راست جلوه می دهند و الا چطور می توانند از یزید آن زمان و ترامپ این زمان دفاع کنند!

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی عنوان داشت: باید واقعیت ها را با زبان هنر و علم به جهان برسانید زیرا مخاطبان شما طیف گسترده ای از اقشار و مذاهب دنیا هستند.

 

وی ادامه داد: کاری که شما بر عهده گرفته اید، توفیق بسیار بزرگی است که هم زیارت، هم جهاد و هم تبلیغ است.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه روزنه های امید ظهور حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در اربعین حسینی تلألو پیدا می کند، افزود: انقلاب اسلامی در دنیا مشتری بسیار دارد اما به شرط اینکه بتوانیم حرف خودمان را به درستی انتقال دهیم.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی مطرح کرد: افراد زیادی در خودِ کشورهای غربی، عشق به رهبر انقلاب دارند و برنامه هایی برای ارزش های انقلاب برپا می کنند، لذا اگر بتوانیم پیام های انقلاب را برسانیم همه عاشق می شوند.
وی با بیان اینکه اساس دین و انقلاب بر پایه اخلاق، محبت، انس و الفت است، ادامه داد: سرآمد همه زحمات ابلاغ مبین و تبیین فرهنگی است.

 

وی در پایان گفت: اربعین حسینی پلی است از عاشورای حسینی به سمت ظهور حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف).

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *