خانه / دیدارها / تقدیر امام جمعه بیرجند از سردار نظری فرمانده سپاه حضرت امام رضا(علیه السلام) خراسان رضوی

تقدیر امام جمعه بیرجند از سردار نظری فرمانده سپاه حضرت امام رضا(علیه السلام) خراسان رضوی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بنده سخنان زیبای شما را در خصوص افرادی که در میدان شهدای مشهد در جریان اعتراضات(فتنه اقتصادی ۹۷) که قصد ایجاد جوسازی داشتند را هیچگاه فراموش نمی کنم.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی نماینده در دیدار با سردار نظری فرمانده سپاه حضرت امام رضا(علیه السلام) خراسان رضوی اظهار کرد: بنده سخنان زیبای شما را در خصوص افرادی که در میدان شهدای مشهد در جریان اعتراضات(فتنه اقتصادی ۹۷) که قصد ایجاد جوسازی داشتند را هیچگاه فراموش نمی کنم و با آن سخنان خود یک توطئه عظیم را به سادگی حل کردید.

وی در ادامه افزود: این اقدام خیلی جالب بود و اهمیت آن از یک لشکر بالاتر بود.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه خداوند همگان را مورد لطف و هدایت قرار دهند، گفت: تنها راهی که بار به منزل می رساند راهی است که خدا تأیید کند و الا نفس، انسان را به ظلمات می کشاند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان داشت: شرایط در سطح بین الملل، منطقه، خراسان جنوبی و بیرجند خوب است، اگرچه تلخ و شیرین دارد اما اگر امسال را با سال گذشته در کنار یکدیگر قرار دهیم می بینیم که به چه موفقیت هایی دست یافته ایم.

وی اضافه کرد: سال گذشته دشمنان بیرونی و داخلی می گفتند که ۱۳ آبان و ۲۲ بهمنی وجود نخواهد داشت، اما ملاحظه می شود که امروز غیرانقلابی ها از انقلابی ها تندتر حرف می زنند و این علامت این است که آمریکا حسابی شکست خورده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز مردم متوجه شده اند و می دانند که راه درست چیست، گفت: نباید بگذاریم که دشمن از مشکلات جامعه ما سوء استفاده کند.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *