خانه / تاپ خبر / بازدید نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از مناطق مرزی سربیشه

بازدید نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از مناطق مرزی سربیشه

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، صبح امروز و در آستانه تاسوعا و عاشوای حسینی حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی به منظور بازدید از مناطق مرزی استان وارد شهرستان سربیشه شد و بلافاصله به مناطق مرزی رفت.

وی ضمن بازدید جداگانه از پاسگاه مرزی چاه انجیر و پاسگاه مرزی سور تیغ در نقطه صفر مرزی با سربازان و فرماندهان این پاسگاه احوال پرسی و از آمادگی‌های همه جانبه فرزندان ملت ایران در صیانت از تمامیت ارضی و امنیت میهن اسلامی ابراز خرسندی کرد.

وی در مراسم صبحگاه نظامی، انتظامی و امنیتی ضمن قدردانی از مجاهدت، فداکاری و هوشیاری رزمندگان اسلام در مناطق سخت مرزی گفت: شما امنیت را در کشور برقرار می کنید و بازوی شما را باید بوسید.

نشست با فرماندهان نظامی مستقر در منطقه مرزی سربیشه، نشست با گروه های طلاب جهادی و‌ تبلیغ و دیدار با مردم ‌ولایتمدار شهر درح برنامه‌های سفر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به شهرستان سربیشه است.

لازم به ذکر است در این بازدید جمعی از فرماندهان ارشد نظامی و مسئولان امینتی و همچنین نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی وی را همراهی می کنند.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *