خانه / تاپ خبر / امام جمعه بیرجند: باطن عزاداری برای امام حسین علیه السلام یعنی تغییر جهان/ انقلاب اسلامی نتیجه محرم و صفر است

امام جمعه بیرجند: باطن عزاداری برای امام حسین علیه السلام یعنی تغییر جهان/ انقلاب اسلامی نتیجه محرم و صفر است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: باطن عزاداری برای امام حسین علیه السلام یعنی تغییر جهان؛ ما سعادت، امنیت و نجات را برای نوع بشر می خواهیم.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، پیش از ظهر امروز حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در جمع مردم شهر مرزی درح با تسلیت ایام محرم الحرام اظهار کرد: آنچه را که به عنوان عزاداری خاندان پیامبر اعظم (ص) و شهادت حضرت امام حسین (ع) و اصحابشان انجام می دهید ظاهر و باطنی دارد؛ ظاهرش عشق و ارادت به ولایت است اما باطن این موضوع به عنوان منبع انرژی مطلب خاصی است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن با کارشناسی و تخصص صحبت می کند و هدفش تسلط بر مسلمین است، گفت: دشمن برای تسلط بر مسلمانان شیعه مشکل دارد چرا که فوکویاما یکی از نظریه پردازان امریکایی می گوید: شیعه پرنده ای است که افق پروازش خیلی بالاتر از تیررس ما است و این پرنده دو بال دارد، یک بال سبز و یک بال سرخ که بال سبز این پرنده همان مهدویت و عدالت خواهی اوست و بال سرخ شیعه، شهادت طلبی است که شهادت طلبی ریشه در کربلا و عاشورای حسینی دارد و این مسأله شیعه را فناناپذیر کرده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با تاکید بر اینکه عشق به شهادت طلبی در شیعیان موج می زند و مانند بال پرواز است، افزود: امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی تا امریکا ما را تهدید به مداخله نظامی کرده بود فرمود ما فرزندان کربلاییم.

 

وی با اشاره به اینکه بال سبز شیعیان همان مهدویت و عدالت خواهی است، ادامه داد: این پرنده، حفاظ و زرهی به نام ولایت پذیری به تن دارد و قدرتش با شهادت دو چندان می‌شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه با برگزاری عزاداری رشته اتصالی بین عاشورا و مهدویت است، تاکید کرد: عزاداری برای امام حسین علیه السلام پیام بیدارباش و مبارزه با ظلم و به ثمره نشاندن خون شهدای کربلاست چرا که امام بر علیه ستمگران و دزدان فرهنگ جامعه به صحنه آمد اما بخاطر بی تفاوتی مردم به شهادت رسید.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان کرد: باطن عزاداری برای امام حسین علیه السلام یعنی تغییر جهان؛ ما سعادت، امنیت و نجات را برای نوع بشر می خواهیم و اسلام و دین خدا مربوط به قوم و کشور خاصی نیست لذا بشریت باید از منجلاب ظلم و جنایت ستمگران نجات پیدا کند.

 

وی با تاکید بر اینکه ریشه عزاداری برای امام حسین علیه السلام پایان دادن به لجام گسیختگی نوع بشر است، افزود: در طول تاریخ ستمگران بسیار تلاش کردند جلوی زیارت و عزاداری برای امام حسین علیه السلام را بگیرند اما هرگز موفق نشدند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به رسوایی مستکبران جهان، گفت: باطن عزاداری امام حسین علیه السلام به بار می نشیند و امام خمینی (ره) فرمود محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است؛ انقلاب اسلامی نتیجه محرم و صفر است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه اندیشه کثیف لیبرال دموکرات غرب در سطح بین المللی، منطقه و داخل شکست خورده است، افزود: کسانی که به دنبال یهودیان افتادند و با ائتلاف سعودی به کشور یمن حمله کردند و ۸۰ هزار کودک یمنی را بخاطر گرسنگی و قحطی کشتند اما باز هم شکست خوردند.

 

وی بیان کرد: در اربعین حسینی حدود ۳۰ میلیون نفر از کشورهای مختلف دنیا شرکت می کنند و صحنه ایثار و از خودگذشتگی در مقابل صحنه جنایات و آوارگی مردم را خلق می کنند و امروز دنیا به مرکز حق و باطل تقسیم شده است و مردم در این جهت هر هزینه ای حاضر هستند، بدهند و شیخ ابراهیم زکزاکی در نیجریه چندین فرزندش را در این راه به شهادت داده است اما با ایستادگی و مقاومت خود استکبار جهانی را به انفعال وادار کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز همان کسانی که متکی به غرب بودند، می‌گویند باید تاریخ را به تاریخ قبل از سرنگونی پهپاد آمریکایی و تاریخ بعد از سرنگونی پهپاد آمریکایی تقسیم کنیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با تاکید بر اینکه قدرت با ایمان است و ایمان برای نظام جمهوری اسلامی ایران و نیروهای سرفراز این کشور است، افزود: صهیونیست ها با یک جمله سید حسن نصرالله حتی نیرویهای مستقر در مرز را بردند و به جای آن آدمک ها را پشت خودروهای نظامی گذاشتند که از دور خیال کنند سرباز هستند!

 

به گفته وی همه چیز بستگی به در صحنه بودن و مقاومت مردم در مقابل دشمنان دارد چرا که خداوند پیروزی را براساس انجام تکلیف بندگانش قرار داده است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد: ملت ایران بر خلاف گفته های غرب و دشمنان در تمام صحنه های انقلاب حضور پررنگ و وحدت کلمه دارند.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *