خانه / تاپ خبر / امام جمعه بیرجند: امنیت امروز مرزهای کشور مرهون تلاش های سربازان اسلام است

امام جمعه بیرجند: امنیت امروز مرزهای کشور مرهون تلاش های سربازان اسلام است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امنیت امروز مرزهای کشور مرهون تلاش های شما سربازان اسلام است و باید بازوی شما را بوسید.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی صبح امروز در جمع نیروهای مسلح مستقر در مرز ماهیرود اظهارکرد: این دنیا برای انسان تنها یک گذرگاه محسوب می‌شود که می‌توان از آن به عنوان عالم تضاد نیز یاد کرد.

وی با بیان اینکه در این دنیا هر چیزی ضدی دارد، افزود: چرایی این موضوع به حکمت خداوند برمی‌گردد اما به صورت اجمالی باید توجه داشت که تضاد لازمه تکامل انسان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خیر و شر و حق و باطل از نمونه‌های تضاد در عالم آفرینش است، خاطر نشان کرد: در فرهنگ انسانی نیز می‌توان مصداق‌هایی از تضاد را پیدا کرده و از این تضاد برای رسیدن به تکامل و رشد جامعه بشری بهره گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: در مقابل فرهنگ انبیا که دعوت به علم، عقل، اندیشه و حکمت است ابوجهل‌هایی همواره بر ضد آن ها عمل کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه برای حفظ فرهنگ انبیا الهی باید جهاد کنیم، گفت: همه خیرها به وسیله جهاد و ایثار حفظ شده اند که باید در مقابل ستمگران و ظالمان بکار گرفته شود و جز این راهی برای ما وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: وقتی دشمن ما پایبندی به هیچ اصل عقلی، اخلاقی و قانونی ندارد، چاره‌ای جز سخن گفتن با زبان قدرت و جهاد با او وجود ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه در گذشته صهیونیست‌ها همواره سخن از سرزمین نیل تا فرات می‌زدند، بیان کرد: وقتی صهیونیست‌ها با مقاومت رو به رو شدند به ناچار به دور خود دیواری کشیده و از آن سخن فاصله گرفتند.

وی مطرح کرد: امروزه آمریکا با حسرت بیان می‌کند که علی‌رغم هزینه کردن هفت تریلیون دلار مجبور به خارج شدن از سوریه و عراق شده است که این اتفاق با مجاهدت جوانان جبهه مقاومت میسر شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: اگر لبنانی ها تحت تأثیر ارعاب دشمن قرار می گرفتند، آن ها به داخل خانه شان نفوذ پیدا می کردند اما وقتی پیام سید حسن نصرالله را شنیدند عذرخواهی کردند و این به خاطر عاملان راست مجاهدین فی سبیل الله است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی یادآور شد: روزی توطئه های بیگانه، داعش و گروهک های تروریستی دیگر را در قالب های مختلف وارد عراق و سوریه کردند و گفتند که عراق و سوریه چند روز دیگر نابود می شوند، اما مقاومت باعث شد که نه تنها ساقط نشوند بلکه ارباب داعشی ها نیز مجبور به ترک منطقه می شوند.

وی گفت: امروزه آمریکا با حسرت بیان می‌کند که علی‌رغم هزینه کردن هفت تریلیون دلار مجبور به خارج شدن از سوریه و عراق شده است که این اتفاق با مجاهدت جوانان جبهه مقاومت میسر شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: در ائتلاف سعودی، که آمریکا، انگلیس و فرانسه حرف اول را می زنند، این عرب های مرتجع به عنوان نوکر غرب به یمن حمله کردند، اما مقاومت و جهاد باعث شد که همه آن ها به خاک ذلت بنشینند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه امیدوارم امنیت در تمامی کشورهای منطقه حکم فرما شود، افزود: ایران اسلامی اگر در میان این کشورها دارای امنیت مثال زدنی است به برکت قامت های ایستاده شما عزیزان است لذا باید بازوی شما را بوسید.

وی با اشاره به اینکه امروز این شما هستید که امانت خدا و مردم را حفظ می کنید، اضافه کرد: همه ی انسان هایی که شرافتمند هستند و بصیرت دارند، در اربعین حسینی در یک مانور بین المللی جهانی به سمت کربلای حسینی حرکت می کنند و افرادی که از این سیل جمعیت جا می مانند نیز در کشورهای خود به راهپیمایی می پردازند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: کار جبهه باطل، آدم کشی، کودک کشی، ویرانی شهرها و مکر و حیله است اما جبهه حسینی همه‌اش محبت، ایثار و خدمت است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان داشت: ما امیدواریم روزی مکتب حسینی به وسیله فرزندش مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) جهانگیر شود و انسان ها در هر گوشه ای از دنیا که باشند از نعمت بزرگ امنیت برخوردار شوند.

وی افزود: امنیت ایران به واسطه مقاومت سلحشوران نیروهای مسلح تأمین شده است، ایده‌آل برای ما صلح در همه عالم از ادیان و مذاهب مختلف زیر سایه حکومت جهانی مهدی موعود (عج) است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان گفت: شما حافظ این امانت هستید و برای بنده باعث افتخار است که به زیارت شما آمده ام.

انتهای پیام/

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *