خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: رژیم کودک‌کش آل‌سعود وارث حرمله، شمر، ابن‌زیاد و ابن سعد است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: رژیم کودک‌کش آل‌سعود وارث حرمله، شمر، ابن‌زیاد و ابن سعد است

امام جمعه بیرجند گفت: رژیم کودک‌کش آل‌سعود که وارث حرمله، شمر، ابن‌زیاد و ابن سعد است بیش از ۸۰ هزار کودک یمنی را به شکل‌های مختلف با بمب و گرسنگی می‌کشد اما جامعه جهانی هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با دست اندرکاران همایش شیرخوارگان حسینی بیرجند اظهار داشت: در مبارزه با ظلم در هر قالبی چه در میدان عملی مانند نظامی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و چه در قالب‌های هنری از هر نوع‌اش مانند شعر، مدح، نوحه و سینه زنی باید اقدام کرد.

وی گفت: یکی از موثرترین قالب‌های مبارزه با ظلم نیز همایش شیرخوارگان حسینی است که وجدان انسانی را متحول می‌کند اما افسوس اینکه گناهان آخرالزمان زیاد شده و قساوت قلب شدید وجود دارد و تاثیرات کم شده و جامعه بشری مریض شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: امروز نیز دنباله کربلا سال ۶۱ هجری است و وقتی فرزندان شیرخوار خاندان پیامبر(ص) امنیت نداشته باشند در هیچ جا امنیت نیست و فرزندان ما هم در امنیت نخواهند بود.

امام جمعه بیرجند تصریح کرد: رژیم کودک‌کش آل‌سعود که وارث حرمله، شمر، ابن‌زیاد و ابن سعد است بیش از ۸۰ هزار کودک یمنی را به شکل‌های مختلف با بمب و گرسنگی می‌کشد و امروز در دنیا دو رژیم وهابی‌ها و یهودی‌های صهیونیست به کودک کشی شهرت یافته‌اند.

‌وی ادامه داد: این رژیم‌های کودک‌کش به راحتی کودکان را می‎کشند و آن‌ها را به زندان می‌برند و این دنیا مسخره نیز هم از دور نگاه می‌کند؛ این‌ها حتی از برخی حیوانات درنده هم بدتر هستند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: دنیای وحشی از دور به تمام جنایت‌ها نگاه می‌کند و هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهد؛ تاکنون ۱۰ هزار کودک در اروپا ناپدید شدند که یا به صورت برده آن‌ها را می‌فروشند و یا آنها را قطعه قطعه می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه اگر عدالت در دنیا برقرار بود تمام بشر سعادتمند می‌شد و اگر حضرت مهدی(عج) نیاید این دنیا خوب نمی‌شود اظهار کرد: امروز کار به جایی رسیده که سرنوشت دنیا را ترامپ آمریکا و ترامپ انگلیس مشخص می‌کند.

وی افزود: تا جایی که ممکن است باید در قالب هنر و صحنه‌های میدانی و مقاومت اقتصادی و مبارزه در مقابل دنیای وحشی ایستاد؛ مکتب خدا مخصوص کشور و ملت خاصی نیست و دین، ایمان، رحم و عاطفه و عدالت وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: همایش شیرخوارگان حسینی و دیدن کودکان معصوم و حضور مسلمانان و غیر مسلمانان در اربعین حسینی موثر است و هر کسی که وجدان و فطرتش سالم مانده باشد این‌ها را درک می‌کند.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: طرح شیرخوارگان حسینی برای بیداری انسان‌ها از خواب غفلت موثر است و نخستین گام در راه خدا بیداری و از غفلت بیرون آمدن است.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *