خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: از ۶۰ سال پیش نسبت به مردم منطقه درح ارادت ویژه ای دارم/ روستاها باید به جایگاه غنی خود برگردند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: از ۶۰ سال پیش نسبت به مردم منطقه درح ارادت ویژه ای دارم/ روستاها باید به جایگاه غنی خود برگردند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: آمال و آرزوی ما این است که روستاها به همان جایگاه غنی و تولیدی که بوده اند، برگردند ولی در شرایط فعلی، سیستم ایجاب می کند که باید از بالا حمایت شوند.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی پیش از ظهر امروز در دیدار با امام جمعه و جمعی از متدینین و معتمدین شهر مرزی درح از توابع شهرستان سربیشه با اشاره به اینکه زیارت شما از نزدیک برای بنده یک توفیق است، اظهار کرد: در گذشته روستاها همواره تولید گر بوده اند، اما بخشی از بلایا طبیعی بوده که ممکن است حکمت آن را ندانیم اما آنچه مربوط به جنبه بشری است باید گفت که کوتاهی هایی در این خصوص صورت گرفته است.

 

وی با بیان اینکه تجربه ها، آزمون ها و خطاها ما را وا می دارد که حرکت را از نو شروع کنیم، افزود: هر کدام از نهادها به طور متفرقه، متصدی خدماتی هستند اما در زمان جمع بندی، متولی اصلی مشخص نیست و اینکه برنامه چیست و چه نقشه ای وجود دارد ممکن است، مبهم باشد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بنده از ۶۰ سال پیش نسبت به مردم منطقه درح ارادت دارم و با مرحوم حجت الاسلام و المسلمین آفتابی آشناییتی داشته ام خاطر نشان کرد: منطقه درح زمینه و ظرفیت بسیار بالایی دارد و اینکه شما اینقدر همدل و همسو هستید ما را به آینده امیدوار می کند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی مطرح کرد: استارت بسیاری مدیریت ها باید از ناحیه مدیران کل زده شود و آن هم وقتی صورت می گیرد که به صورت منطقی، مستند و کارشناسی شده اطلاعاتی از اصناف و اهالی که در منطقه زندگی می کنند دریافت و مطالب پیشنهادی، علمی و قابل عمل و راهکارها ارائه گردد.

 

وی بیان داشت: آمال و آرزوی ما این است که روستاها به همان جایگاه غنی و تولیدی که بوده اند، برگردند ولی در شرایط فعلی، سیستم ایجاب می کند که باید از بالا حمایت شوند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: منطقه درح با توجه به ظرفیت، استعداد، زمین، آب، خاک، فرهنگ و موقعیت مرزی که دارد باید با طرح و برنامه به جلو حرکت کند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی ادامه داد: اگرچه در ساخت شهر تأخیرهایی صورت گرفته اما باید از همان تأخیر نیز استفاده کنید و نقشه یک شهر را به صورت کارشناسی و جامع طرح ریزی کنید تا بعدها بتواند جایگاه خودش را پیدا و برای دیگران الگو باشد.

 

وی افزود: همه ی تلاش های فیزیکی در جهت تامین زندگی در جای خودش اما وقتی این تلاش معنی می دهد که آن بعد معنوی و رهبری دین مورد توجه باشد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان گفت: بنده عاشق و علاقه مند حضور در شهر درح هستم، لذا امیدوارم که خداوند شرایطی مهیا سازد تا این افتخار حضور را کسب کنم.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *