خانه / تاپ خبر / انتقاد امام جمعه بیرجند از ضیافت‌های اشرافی/ بجای شرمندگی برخی مدیران شاهد طلب کاری آنان هستیم

انتقاد امام جمعه بیرجند از ضیافت‌های اشرافی/ بجای شرمندگی برخی مدیران شاهد طلب کاری آنان هستیم

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با انتقاد از زندگی های اشرافی و دعوتی و خرج های آنچنانی، ادامه داد: نمی‌توان در مقابل این منکرات بی تفاوت بود؛ این‌ها کجا می روند؟ دنبال چه هدفی هستند؟

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، روز گذشته حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با دبیر و شورای معاونین ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی به مسائل مهمی اشاره فرمودند که از جمله آن می توان به مفاسد موجود در کشور اشاره کرد.

 

وی در این جلسه تاکید کرد: مسئولان در دستگاه‌های دولتی در هر ردهای که هستند باید در صف مقدم اجرای قانون باشند زیرا از یک سو به مردم قول داده اند که آمدنشان برای اجرای قانون بوده و از سویی درآمدی دریافت می کنند که باید مطیع قانون باشند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: اما متاسفانه شاهد هستیم که برخی از مسئولان دولتی از جهت تعهدی که با مردم دارند از جهت خدمت کردن، هم عهدشکنی می کنند و هم درآمدی که از این طریق دارند وقتی وظیفه خود را انجام ندهند حرام خوری می کنند و هم کارهای خلاف قانون آنان قابل تعقیب است‌.

 

وی با بیان اینکه متاسفانه حراستها هم گاهی به جای اینکه قانون را حفظ کنند، خودشان متهم هستند، گفت: چند وقت قبل بنا برگزارشی ۸۰ میلیارد تومان تسهیلات برای مسئله سیل به استان اختصاص یافته و یک آقای بر اساس گزارشاتی که داشته پرونده سازی‌ها را برای اینکه پول ها را بگیرند  اطلاع رسانی می‌کند اما به جای اینکه کسانی که پرونده سازی کردند از اقدام خود شرمنده شوند علیه این آقا شکایت کردند یعنی طلبکار در می آیند! در هیچ کجای دنیا چنین اجازه ای نمی دهند که اعتبارتی جذب شود و در بین عده ای که ذی حق نیستند توزیع شود و از طرفی افرادی که مشکلشان با ۵۰۰ هزار تومان حل می‌شود پولی برایشان نیست که مشکل این خانواده را حل کند!

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با انتقاد از زندگی های اشرافی و دعوتی و خرج های آنچنانی، ادامه داد: نمیتوان در مقابل این منکرات بی تفاوت بود؛ این‌ها کجا می روند؟ دنبال چه هدفی هستند؟

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *