خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: موفقیت های روز به روز ارتش دشمنان را مأیوس کرده است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: موفقیت های روز به روز ارتش دشمنان را مأیوس کرده است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: موفقیت های روز به روز که در نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی پیش می آید، وسیله یأس دشمنان فراهم می شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند پیش از ظهر امروز در دیدار با امیر سرتیپ دوم ستاد محمدغفاری فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ پیاده ارتش اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی کلمه طیبه است، و با موفقیت های روز به روز که در نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی پیش می آید، وسیله یأس دشمنان فراهم می شود.

 

وی افزود: دشمنان به حَسَب طبیعتی که دارند همواره دست به کارهای ایذایی می زنند اما برای خودشان هم جز حسرت چیزی باقی نمی ماند که با ۷ تریلیون دلار هزینه در غرب آسیا، باید دست خالی برگردند و آن خواب هایی که برای عراق، سوریه، یمن، پاکستان و افغانستان می دیدند به میلشان تعبیر نشده است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: امروز شرایط به گونه ای رقم می خورد که برای آمریکا، انگلیس و باقی کشورهایی که سرآمدشان صهیونیست است، جز شکست چیز دیگری باقی نمی ماند؛ آن ها می خواستند به عنوان معامله قرن، کار فلسطین را تمام شده القا کنند اما برعکس شد و کار فلسطین تازه شروع شده است، همچنین می خواستند لبنان را با تهدید و ترور بترسانند اما نتیجه معکوس داد و آنکه امروز شدیدا در هراس به سر می برد نیروی اشغالگر قدس است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه آنقدر ظلم ستمگران برای همه نوع بشر از شرق و غرب روشن شده که از همه بیشتر، مردم خودشان از آن ها بدشان می آید، تصریح کرد: جلیقه زردهای فرانسه که جلیقه سیاه ها نیز به آن ها افزوده شده اند، امروز دیگر دولت مردان خود را برنمی تابند و بدتر از فرانسه، آمریکا و انگلیس است زیرا یک ترامپ دیوانه کم بود که یک ترامپ دیگری برای انگلیس بر روی کار آمده و هنوز کارش را شروع نکرده بر علیه او تظاهرات می کنند.

 

وی ادامه داد: با همه ی خباثت ها و کارهای ایذایی که دشمنان انجام می دهند و هر روز در هر کجا که بتوانند بحران ایجاد می کنند، اما رسوا هستند و آنی که خواهد ماند کلمه طیبه است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: امید است که خطرات ایذایی دشمنان نیز پشت سر گذاشته شود و مشکلاتی که بر مردم ما تحمیل می شود و کم کاری مسئولین اجرایی و گاه مجلس هم در جنگ های فرهنگی و اقتصادی در آن شریک هستند، برطرف گردد، لذا امیدواریم که به دست خود مردم، قضیه به گونه ای رقم بخورد که برای همیشه دشمن مایوس شود و شما که سرفرازید انشاءلله سرفراز بمانید و ظهور حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) را درک کنید.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی در پایان گفت: هیچ افتخاری بالاتر از این نیست که شما با یک واسطه، لشکر حضرت مهدی صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) هستید.

 

انتهای پیام/ط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *