خانه / تاپ خبر / عضویت و نحوی ارتباط گیری با واحدهای دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند

عضویت و نحوی ارتباط گیری با واحدهای دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند

ضمن عرض تشکر و قدردانی از همراهی مخاطبان عزیز در جهت کمک فکری و رسانه ای؛ به استحضار می رساند برای اطلاع از آخرین بروزرسانی‌های پایگاه اطلاع رسانی سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند دو سامانه زیر در اختیار عموم علاقمندان قرار دارد:

۱) سامانه پیامکی:
-امکان دريافت اخبار دیدارها، پیام‌ها، نامه‌ها و رویدادهای پیرامون نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی فراهم شد. مشترکان پیامکی مي توانند با ارسال عدد ۱ به شماره ۵۰۰۰۲۲۹۴ ، اخبار را از طريق تلفن‌هاي همراه خود دريافت نمایند.

۲) شبکه‌های اجتماعی:
-اینستاگرام: https://www.instagram.com/ebadi_khj
-سروش: http://sapp.ir/ebadi_khj
-بله: https://ble.im/ebadi_khj

جهت ارتباط با مدیر کانال و بمنظور ارسال نظرات و پیشنهادات و انتقادات(ادمین) @ebadi_admin در شبکه های اجتماعی سروش و بله در نظر گرفته شده است و شماره ۰۹۱۵۴۸۱۴۰۳۱آمادگي همراهي با شما مخاطبين بزرگوار خواهد بود.

جهت ملاقات حضوری نیز شهروندان گرامی توانند با مراجعه به بخش مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دفتر نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی واقع در بیرجند- خیابان آیت الله طالقانی- طالقانی ۹ (٠٥٦٣٢٢٣٨٧٩٧) اقدام فرمایند.

ضمن قدردانی از همراهی شما بزرگواران در بسترهای اطلاع رسانی حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی، تیم رسانه ای ایشان خود را موظف می داند تا انتقادها و پیشنهادهای سازنده شما را نسبت به مسائل مختلف و مرتبط با استان خراسان جنوبی را به محضر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و مسئولان مربوطه برساند.

همچنین اخبار و مواضع رسمی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بلافاصله پس از انتشار در پیام رسان‌ها، در وبسایت رسمی ایشان به نشانی www.ebadi-khj.ir نیز قابل دریافت است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *