خانه / دیدارها / توصیه امام جمعه بیرجند به دبیر جدید قرارگاه حضرت ولیعصر(عج) خراسان جنوبی

توصیه امام جمعه بیرجند به دبیر جدید قرارگاه حضرت ولیعصر(عج) خراسان جنوبی

حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با تأکید بر اینکه بایستی در حوزه فرهنگ طرح و برنامه داشته باشیم، گفت: عملکرد قرارگاه خاتم الاوصیا(صلّی‌الله‌علیه‌و‌آله) نشان داده که هم طرح و برنامه دارد و هم نیز جدیت و سرعت عمل. امیدواریم در سطح کشور هم سایر نهاد همین گونه باشند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی صبح امروز( دوم شهریورماه ۹۸) در دیدار با آقای سید احمد عبودتیان، مسئول بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا(صلّی‌الله‌علیه‌و‌آله) با تبریک ایام ماه ذی‌الحجه با تأکید بر اینکه بایستی در حوزه فرهنگ طرح و برنامه داشته باشیم، افزود: عملکرد قرارگاه خاتم الاوصیا(صلّی‌الله‌علیه‌و‌آله) نشان داده که هم طرح و برنامه دارد و هم نیز جدیت و سرعت عمل. امیدواریم در سطح کشور هم سایر نهاد همین گونه باشند.

امام جمعه بیرجند در ادامه این جلسه به دبیر جدید قرارگاه حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) بیرجند توصیه کردند گاهی اوقات رسانه ها از مردم سئوال می کنند که اگر شما بجای فلان مسئول می بودید چه اقدامی یا چه کاری انجام می دادید؟ حال توصیه ما این است که ایشان برگردند به دورانی که در این مسئولیت نبوده اند و آن زمان بلاخره نظراتی در نزد خود نسبت به فعالیت های قرارگاه داشته اند، ان‌شاالله در این دوران به آنها لباس عمل بپوشانند.

 

انتهای پیام/ط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *