خانه / تاپ خبر / امام جمعه بیرجند: چهره های مردم نشان دهنده عملکرد دولت هاست

امام جمعه بیرجند: چهره های مردم نشان دهنده عملکرد دولت هاست

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به این‌که از چهره‌های مردم می‌توان به عملکرد دولت‌ها در طی ۴۰ سال بعد از انقلاب پی برد، گفت: اگر امور به درستی مدیریت شده باشد چهره‌های مردم شاد و خوشحال است و اگر مردم دچار سردرگمی، گرفتاری و ناراحتی باشند متوجه می‌شویم مدیریت درست نبوده است.

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی پیش از ظهر امروز در دیدار با فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان بیرجند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: زندگی یک فرصت خیلی کوتاه از ازل تا ابد است که به انسان داده شده است.

وی با اشاره به این‌که زندگی در این دنیا یک فرصت کوتاه در حد یک چشم به هم زدن است، افزود: درست است که اینجا نمی‌مانیم اما هرچه از این دنیا با خود می‌بریم سرمایه ما خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: انسان مختار است و می‌تواند با اراده خود از روی مشکلات عبور کند در حالی که بخشی از این مشکلات مربوط به بیرون از اراده انسان است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان این سوال که باید دید اختیارات انسان در دست چه کسانی است؟ تصریح کرد: جامعه باید در اختیار بهترین‌ها از نظر فکر، اخلاق، علم و تعهد مانند شهید رجایی باشد.

وی افزود: سرمایه‌ها و ثروت‌های جامعه باید در دست انسان‌های بلند نظر باشد تا از این ثروت‌ها و امکانات به خوبی استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: انسان‌هایی که عقل و اندیشه آنها طوری است که می‌دانند ثروت باید برای رفاه مردم باشد آن را از مردم مضایقه نمی‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: مشورت و شورایی که در دین آمده است با شوراهایی که از نظر کمی سنجیده می‌شود خیلی فاصله دارد.

وی با بیان این‌که در شورا تعدد آرا علامت درست بودن نیست بلکه شورایی درست است که کارشناسی درست داشته باشد، افزود: در شورا افراد باید دلسوز باشند و نتیجه کارشناسی، درست باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: شورا یعنی انتخاب یک رای بهتر نه رای بیشتر.

عبادی خاطرنشان کرد: اگر فرمانرواهای جامعه بهترین‌ها باشند و سرمایه‌های کشور در دست افراد خردمند و در خدمت جامعه باشد و هر کاری با کار کارشناسی درست انجام شود حیات بر مرگ اولویت دارد.

وی با اشاره به این‌که از چهره‌های مردم می‌توان به عملکرد دولت‌ها در طی ۴۰ سال بعد از انقلاب پی برد، افزود: اگر امور به درستی مدیریت شده باشد چهره‌های مردم شاد و خوشحال است و اگر مردم دچار سردرگمی، گرفتاری و ناراحتی باشند متوجه می‌شویم مدیریت درست نبوده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به این‌که شهید رجایی جان خود را بر سر خدمت‌رسانی گذاشت، گفت: امیدوارم تلاش و زحمت شما مدیران به گونه‌ای باشد که در مقابل مردم روسفید باشید.

 

انتهای پیام/ط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *