خانه / گام دوم انقلاب / حاج آقای عبادی: ائمه جمعه فرماندهان جبهه مقاومت هستند/ مجلس بی تفاوت باید تغییر کند

حاج آقای عبادی: ائمه جمعه فرماندهان جبهه مقاومت هستند/ مجلس بی تفاوت باید تغییر کند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اکنون زمان گام دوم انقلاب است، گفت: تجربه نشان می دهد هر جا که به اسلام و انقلاب عمل کردیم، پیروز شدیم، اما هر جایی که به دنبال لیبرال های غرب زده رفتیم ذلت نصیبمان شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی، پیش از ظهر امروز در دیدار با ائمه جمعه استان با اشاره به اینکه اگر جریانی بخواهد تابع هوای اشخاص قرار بگیرد همه نتایج خلقت زمین و آسمان فاسد می شود، اظهار کرد: امروز متاسفانه خدافراموشی و خود فراموشی در اندازه ای قرار می‌گیرد که کسانی که ادعای مسلمانی و خادم الحرمینی دارندنوکر تمام عیار مشرکان و بیگانگان می شوند و برای کشتار و تفرقه مسلمانان هر جنایتی انجام می دهند و برخی باج می دهند تا به وسیله قدرت کفار به مسلمانان سلطه پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به این که متأسفانه برخی از افراد در داخل به دنبال غرب و لیبرال های بی درد هستند، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در این ۴۰ سال، فراز و نشیب های بسیاری را پشت سر گذاشته است و تجربه نشان می دهد هر جا که به اسلام و انقلاب عمل کردیم، پیروز شدیم، اما هر جایی که به دنبال لیبرال های غرب زده رفتیم ذلت نصیبمان شد.

وی اظهار کرد: اگر یک سال گذشته را مورد بررسی قرار دهیم در سطح بین الملل و منطقه اتفاقات مختلفی به وقوع پیوسته و دشمنان ۱۳ آبان سال گذشته را پایان انقلاب اسلامی می دانستند اما تغییر به گونه ای ایجاد شد که استکبار در  منطقه متحمل شکست شد و جبهه مقاومت پرچم پیروزی را برافراشت.

به گفته وی در داخل کشور شرایط به گونه ای تغییر کرد که افرادی از انقلابی بسیار انقلابی تر صحبت می کنند و این نتیجه شکست تفکر لیبرالی غرب و سران فتنه است.

وی با تاکید بر اینکه اکنون زمان گام دوم انقلاب است، گفت: امروز زمان کار و تلاش و شرایط برای فرماندهی جبهه مقاومت بسیار مساعد است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه باید دولتمردانی که برای اصلاح کار مردم قسم خوردند، پاسخگو باشند، ادامه داد: در گام دوم انقلاب باید ملاک ها مورد نظر قرار گیرد و غوغاسالاری ها، شعارهای توخالی و وعده های بی مورد حذف شود و مردم با مشورت، بهترین مسئولان را انتخاب کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با تاکید بر لزوم مشورت و کارشناسی برای انتخاب کسانی که می خواهند کشور را اداره کنند، گفت: در سطح جهان پیروزی انقلاب و ایران را در مقابل دشمنان خودشان اعلام می کنند اما متاسفانه در داخل برخی ایجاد تردید می کنند؛ اینها چه کسانی هستند که این کار را می کنند؟

وی با اشاره به اینکه ائمه جمعه در بهترین شرایط موجود فرماندهی جبهه حق علیه باطل را بر عهده دارند، تصریح کرد: در گام دوم انقلاب باید دولت اسلامی که همه تعهدها را بپذیرد، روی کار بیاید تا جامعه اسلامی تحت تربیت دولت اسلامی باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دولتی که می گوید مردم را به زور نمی توان به بهشت ببریم، چه دولتی است؟ در حالی که « کُلُّکُمْ رَاعٍ وَ کُلُّکُمْ مَسْئُولٌ ».

حجت الاسلام و المسلمین عبادی در پایان با اشاره به اینکه دولت باید به وظایف خود عمل کند، گفت: مجلس بی تفاوت باید تغییر کند؛ امروز قوه قضاییه مایه امید شده و دزدهایی که در امنیت بودند احساس ناامنی می کنند.

انتهای پیام/ط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *