خانه / دیدارها / امام جمعه بیرجند: گره گشایی از کار بندگان خدا از بهترین عبادات است

امام جمعه بیرجند: گره گشایی از کار بندگان خدا از بهترین عبادات است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه گره گشایی از کار بندگان خدا از بهترین عبادات است،گفت: رعایت حلال و حرام، کنترل نفس، گره گشایی و دلشاد کردن مردم برای سیر و سلوک الی الله کارساز است.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با جهادگران بسیج سازندگی با اشاره به اینکه جهاد برای وصول به هدایت و قرب به خدا است، اظهار کرد: انسان باید همه کوشش و امکاناتش را در راه هدف متعالی انسانیت که قرب به خداست بکار بگیرد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در پای این آرمان بزرگ بسیاری مقایسه‌ها به وجود می آید بین تمدن اسلامی و تمدن وحشی که برای رسیدن به رفاه شخصی به انواع تخریب ها و قتل و کشتار انسان ها دست می زنند، گفت: آنچه شما در ایام غدیر ارائه می دهید الگوهایی است که از مفاهیم غدیر گرفته می شود، یعنی وقتی امامت و پیشوایی با اولیای الهی باشد که خدا آنان را تعیین کرده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه خداوند می داند که رسالت را به کدام بندگانش بدهد تا راه را به روی انسانها باز کند، افزود: اهل تزویر، مکر و زور در طول تاریخ بودند و اکنون بیشتر هستند و حالت بین المللی به خود گرفته است؛ این افراد به امام علی علیه السلام نیز جنگ‌هایی تحمیل کردند.

 

وی ادامه داد: اربعین حسینی امروز بین المللی شده و تمام مذاهب و انسان های آزاده در آن شرکت می کنند و  موکب ها سرشار از محبت و ایثار و گذشت است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه نماز سمبل عبادات است، عنوان کرد: عبادت هفتاد نوع است اما از بهترین آنها گره گشایی از کار بندگان خدا و احسان به همه موجودات است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان کرد: رعایت حلال و حرام، کنترل نفس، گره گشایی و دلشاد کردن مردم برای سیر و سلوک الی الله کارساز است.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *