خانه / دیدارها / امام جمعه بیرجند: فضای مجازی می‌تواند در جنبه دفاع از‌ ارزش های الهی، بسیار تاثیرگذار باشد

امام جمعه بیرجند: فضای مجازی می‌تواند در جنبه دفاع از‌ ارزش های الهی، بسیار تاثیرگذار باشد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه آنچه حافظ همه ارزش های انسانی است دین اسلام است، گفت: امروز فضای مجازی در جنبه دفاع از ارزش های الهی می تواند بسیار تأثیرگذار باشد.

 

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی پیش از ظهر امروز در دیدار با مسئول و اعضای سازمان فضای مجازی سراج در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه وجود جوانان برای جامعه نعمت است، اظهار کرد: بشر بسیار ضعیف است که بتواند پاسخگوی ارزش کار خیر باشد زیرا اجر و پاداش کار خیر را تنها خدا می تواند پاسخ دهد.

 

وی افزود: کسانی که کارهای الهی انجام می دهند و در خدمت بندگان خدا هستند اصولا به غیر از ناحیه خدا نیز اغنا نمی شوند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز فضای مجازی در جنبه دفاع از ارزش های الهی می تواند بسیار تأثیرگذار باشد، خاطر نشان کرد: ارزش کار افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند و به نام افسران جنگ نرم شناخته می شوند بسیار بالاست.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: اینکه مقام معظم رهبری فرموده اند اگر در سِمَت رهبری نبودم مسئولیت فضای مجازی را بر عهده می گرفتم، نشان از اهمیت بسیار بالای این موضوع دارد.

 

وی با اشاره به اینکه باید از کسانی که برای خدا و نجات بشر از دست این وحشی های قرن ۲۱ تلاش می کنند تشکر کرد، ادامه داد: باید راهکارهایی را مدنظر قرار داد که تأثیر بیشتر داشته باشد که از جمله آن می توان به مسئله عفاف و حجاب و در کنار آن به مسئله غیرت مندی، انسان دوستی و تحکیم عواطف خانوادگی اشاره کرد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: آن هایی که از طریق بدحجابی، بی حجابی، موسیقی، و شرب خمر و… مسائل را به مسخره می گیرند در واقع تیشه به ریشه انسانیت، عواطف انسانی و محبت نسل آینده می زنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه برخی ها فرهنگ مبتذل غرب را ترویج می کنند، اضافه کرد: فرهنگ غرب همینی است که می بینید و افراد شهرها را ویران، کودکان را کشته و مردم را آواره می کند و این در حالی است که هیچگونه احساسی ندارند و مجامع بین المللی نیز سکوت کرده اند.

 

وی با بیان اینکه آنچه حافظ همه ارزش های انسانی است دین اسلام است، گفت: متاسفانه در جامعه خودمان، فرزندان و برادران ما چون از خود، فرهنگ و ارزش های خود بی اطلاع هستند به دنبال دیگران راه می افتند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: شما در فضای مجازی می توانید با استفاده از سرفصل های مختلف، جامعه خود را که در خواب غفلت است بیدار کنید که البته این کار نیاز به برنامه ریزی دارد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی مطرح کرد: جنگ های نظامی با تمامی هزینه ها و ابزار خطرناک و ویرانگرش برای این است که راهی باز کنند تا بتوانند در فرهنگ جامعه تأثیرگذار باشد.

 

وی خاطر نشان کرد: در روایات آمده است، زمانی خواهد آمد که هم بهترین زمان و هم بدترین زمان باشد و آن زمان امروز است، زیرا در هیچ دوره ای چنین امکاناتی وجود نداشته اما در عین حال بدترین زمان است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اجلاس بزرگ فعالان فضای مجازی خراسان جنوبی نیز گفت: برگزاری چنین برنامه ای بسیار خوب است اما اهم همه چیز برنامه ریزی درست است، لذا باید مشکلات جامعه را بررسی کرده و برای تک تک آن ها راه حل پیدا کنید و از طرفی اولویت های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه را نیز مد نظر قرار دهید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *