خانه / تاپ خبر / پیگیری نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از آخرین وضعیت سلامت و برنامه های حجاج استان

پیگیری نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از آخرین وضعیت سلامت و برنامه های حجاج استان

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در تماس‌ تلفنی با مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی، در جریان آخرین وضعیت سلامت و روند برنامه های مربوط به حجاج استان قرار گرفت.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی پیش از ظهر امروز شنبه در تماس تلفنی با جناب آقای ابوالفضل نوفرستی مدیرکل حج و زیارت استان با تبریک قرارگرفتن در آستانه دهه ولایت و امامت، جویای سلامت و همچنین آخرین وضعیت حجاج خراسان جنوبی و اقدامات صورت گرفته برای زائرین شدند.

 

امام جمعه بیرجند در ادامه با اشاره به اینکه از یکایک زائرین خراسان جنوبی در سرزمین وحی التماس دعا داریم، بیان داشت: عرض تسلیت اینجانب را به خانواده گرامی زائر هم استانی(طبسی) که در آنجا به رحمت خدا، رفته اند را برسانید.

 

آقای ابوالفضل نوفرستی، مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی در این گفتگوی تلفنی اظهار کرد: امسال از استان ۲۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شده اند که همه آنها مدینه قبل بوده اند، یعنی ابتدا در مدینه و سپس عازم مکه شده اند.

 

وی افزود: در حال حاضر نیز تمامی کاروان های خراسان جنوبی در مکه حضور داشته و در صحت و سلامتی کامل به سر می برند.

 

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: امسال یک نفر از زائرین خانم کاروان طبس به دلیل سکته قلبی به رحمت ایزدی پیوستند که با رضایت همسر و فرزند ایشان، به خاک سپرده شدند.

 

نوفرستی ادامه داد: همچنین بر روی یکی دیگر از زائرین، عمل قلب باز صورت گرفته است که حال عمومی ایشان خوب و تا چند روز آینده به باقی اعمال خود خواهند پرداخت.

 

وی عنوان داشت: بقیه زوار خراسان جنوبی بدون هیچگونه مشکلی در سلامتی کامل هستند.

 

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی مطرح کرد: در شب جمعه گذشته نیز دعای پر فیض کمیل در محل اسکان زائران استان برگزار شد که در آن فضای معنوی همه زوار دعای گوی عزیزان و ملت شریف ایران بودند.

 

انتهای پیام/ط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *