خانه / دیدارها / امام جمعه بیرجند: مهمترین مسئله در خراسان جنوبی اشتغال و معیشت است

امام جمعه بیرجند: مهمترین مسئله در خراسان جنوبی اشتغال و معیشت است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مسئله اشتغال و معیشت مهمترین مسئله در استان خراسان جنوبی است، هر چند که بقیه مسائل نیز در جای خود لازم است.

 

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با رئیس ستاد اجرایی فرامین حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) با بیان اینکه آنچه در چارچوب وظایف ستاد اجرایی فرامین امام خمینی(رحمت الله علیه) است، در این سفر پرخیر و برکت منظور شود، گفت: مسئله اشتغال و معیشت مهمترین مسئله در استان است، هر چند که بقیه مسائل نیز در جای خود لازم است.

 

وی با بیان اینکه مهمترین صدقه، اصلاح بین مردم است، افزود: کار کردن برای مردم از بهترین و پر برکت ترین ساعت‌های عمر ما است که باید قدر آن را بدانیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در جریان خدمت رسانی ستاد اجرایی فرامین حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) در کشور بوده ایم، گفت: سخنان دکتر مخبر بسیار ریشه ای بود و بر روی مسئله اصلی تأکید کردند و اگر ایشان مورد عنایت رهبر انقلاب و اعتماد ایشان قرار می گیرند بسیار به جاست.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه باید اولویت ها مدنظر قرار گیرد، گفت: ما اعتماد داریم که نظر مسئولان بنیاد برکت در این سفر کارشناسی شده است و آنچه در توان آنها باشد برای استان به اجرا گذاشته خواهد شد.

 

انتهای پیام/ط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *