خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: شهرستان درمیان را به عنوان یک الگو قابل ارائه در بحث تقریب پررنگ و آن را تحکیم کنید

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: شهرستان درمیان را به عنوان یک الگو قابل ارائه در بحث تقریب پررنگ و آن را تحکیم کنید

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: شهرستان درمیان را به عنوان یک الگو قابل ارائه در بحث تقریب پررنگ و آن را تحکیم کنید و هرچه غیر این باشد اشتباه است.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در دیدار با امام جمعه، فرماندهان نظامی و جمعی از روحانیون شهرستان درمیان با اشاره به اینکه بیان زیبای زندگی تلفیقی در شهرستان درمیان برای بنده چه از نظر قومیت و چه از نظر مذهبی بسیار شیرین بود، اظهار کرد: شهرستان درمیان را به عنوان یک الگو قابل ارائه در بحث تقریب پررنگ و آن را تحکیم کنید و هرچه غیر این باشد اشتباه است.

 

وی افزود: آنچه در جهان پراکنده مسلمین که از نامسلمانی ها سرچشمه می گیرد، همان بی تقوایی‌هایی است که به اسم دین و مذهب خون یکدیگر را می ریزند، کشورها را ویران و مردم را آواره می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: اگر ما تابع قرآن هستیم باید توجه داشته باشیم که همان قرآن می فرماید ” اگرچه تفاوت هایی با یکدیگر دارید اما میدان مسابقه تقواست نه بی تقوایی.”

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه رعایت کردن حقوق دیگران بسیار مهم و ارزشمند است، تصریح کرد: سلام بنده را به مسئولین و برادران شیعه، سنی و فارس و بلوچ شهرستان درمیان برسانید.

 

وی عنوان داشت: بارها در پای صحبت برادران ائمه جمعه اهل سنت نشسته ام و سخنانشان واقعا لذت بخش است، لذا باید این وحدت موجود در شهرستان درمیان را پر رنگ کنید.

 

وی با اشاره به اینکه اولین نماز جمعه را در ۵ مرداد مرحوم آیت الله طالقانی اقامه کردند و ایشان ابوذر زمان بودند، گفت: گفتن و حتی بازگو کردن شکنجه هایی که آیت الله طالقانی، آن مرد بزرگ در مقابل بیگانگان و عوامل بیگانگان در داخل تحمل کرد بسیار وحشت زاست لذا امیدواریم خداوند توفیق دهد تا آن احیا بماند و آن را ضایع نکنیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ابراز داشت: باید ارزش های انسان هایی که جهاد کردند و با خون خود استقامت کرده و اسلام را به پیروزی رساندند را بدانیم و آن را حفظ کنیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه از ۲۰۰ سال قبل تاکنون استکبار جهانی مانع استقلال کشورها شده است، گفت: آنچه بر سر کشورهای بحرین، یمن، سوریه و عراق آورده اند به خاطر این بوده که مردمانشان اجازه رأی دادن می خواهند.

 

وی ادامه داد: در کمال ناباوری، انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید و نظامی را تشکیل داد که موجب شد تا نیم کره شرق سقوط و نیم کره غرب نیز در حال احتزار باشد، که مسائل مهم بعدا رقم خواهد خورد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه به دست آوردن چیزی کار بسیار سختی است اما باید از آن نگهداری کرد، بیان داشت: امروز مشاهده می‌کنید که در سطح بین الملل و منطقه چه تغییراتی در حال وقوع است، تغییراتی که بسیار ارزشمند بوده و باید از آن به خوبی استفاده کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: نسیم هایی به مانند باد بهاری در حال وزیدن است اما شرط آن بیداری، هوشیاری، بصیرت و کار کردن است.

 

انتهای پیام/ط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *