خانه / تاپ خبر / رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی: اجرای مقدمات اسلام لازمه حفظ جامعه از مفاسد است

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی: اجرای مقدمات اسلام لازمه حفظ جامعه از مفاسد است

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی گفت: اگر بناست یک جامعه از انواع مفاسد حفظ شود، باید تمام مقدمات اسلام اجرا شود.

 

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی عصر امروز در نشست شورای استانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با بیان اینکه در احکام اسلامی تا رسیدن به آرمان‌های اسلامی یک تناسب وجود دارد افزود: به عنوان مثال تامین رزق و روزی حلال بر هر مسلمان واجب و به عنوان یک مقدمه در اسلام است که اجرای آن از بسیاری مفاسد جلوگیری می‌کند.

 

وی افزود: آرمان‌های اسلامی که در واقع آرمان‌های انسانی است و همراه با کمال و وصول به پاکی و تطهیر انسانی است از مقدمات شروع می شود.

 

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم به سعادتمندی برسیم باید پاک باشیم و مقدمات اسلام را به صورت کامل اجرا کنیم اما جوامع غربی تمام مقدمات اسلام را رعایت نمی‌کنند و جامعه مدرن و وحشی قرن حاضر با پشتیبانی مکتب‌های غربی بسیاری از مقدمات را مباح اعلام می‌کنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: در این شرایط آخرالزمانی قرار داریم که دشمن می‌گوید تمام گزینه‌ها روی میز است و نمونه‌های آن جنگ نظامی و جنگ فرهنگی است که در بدترین نوع آن جنگ فرهنگی که دشمنان به دنبال تحریف جامعه اسلامی هستند و از همه چیز به عنوان آزادی پشتیبانی می‌کنند.

 

وی بیان کرد: آنچه دشمنان از آن پشتیبانی می‌کنند خیر ما در آن نیست و خیر با خوشی انسان یکی نیست چرا که بسیاری از کارها که انسان از انجام آن خوشش نمی آید، خیرش در آن است.

 

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: خداوند متعال به عبادت ما نیاز ندارد و ما را آفریده و دوست دارد که بنده او به سعادتمندی برسد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: هیچ خدمتی بالاتر از خدمت شما نیست که با اقدامات خود در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان ایستادگی می‌کنید.

 

وی با بیان اینکه ما در راه اسلام هستیم و آرمان‌های ما برگرفته از این مکتب قوی است، ادامه داد: آفت‌هایی نیز وجود دارد که اگر بخواهیم در مسیر تکامل مکتب غنی اسلام موفق باشیم باید محیط سالمی داشته باشیم.

 

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی در پایان گفت: هیچ خدمت و ثوابی بالاتر از این نیست که عده‌ای مانند شما می‌نشینید و صحبت می‌کنید و راهکارهایی برای پاکی جامعه ارائه می‌کنید.

 

انتهای پیام/ط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *