خانه / تاپ خبر / امام جمعه بیرجند: عملیات مرصاد نمایش حضور مردمی در سطح عالی بود

امام جمعه بیرجند: عملیات مرصاد نمایش حضور مردمی در سطح عالی بود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در عملیات مرصاد با پیام امام، مردم از سطح ایران خودشان را به منطقه رساندند و نمایش حضور مردمی در حد عالی بود که نتیجتا با شکست منافقین همراه شد.

 

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی پیش از ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید صفرعلی رضایی از شهدای عملیات مرصاد ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات خانواده شهدا چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن اظهار کرد: هر کجا که دشمن طمع کرده است بر روی نقاط ضعف ما بوده است.

 

وی افزود: اگر از همان اول اخم خود را به دشمن نشان دهیم دشمن یک قدم هم جلو نمی آید.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به حضور خود در جبهه گفت: ما در سومار بودیم، هنگامی که آتش بس اعلام شد، یک عده به عنوان استقبال از آتش پیام دادند و این یعنی منتظر چنین روزی بودند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: با این حرکت برخی افراد، دشمن آخر کار را خواند و در یک چنین شرایطی که برخی افراد دو دل بودند و برخی ها نیز مصمم، لذا با اندک مقاومتی این جبهه در هم شکست و دستور عقب نشینی دادند.

 

وی ادامه داد: همین پررویی موجب شد برای دشمن که نه تنها به آن اکتفا کند بلکه به جلو نیز حرکت کند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: در عملیات مرصاد با پیام امام، مردم از سطح ایران خودشان را به منطقه رساندند و نمایش حضور مردمی در حد عالی بود که نتیجتا با شکست منافقین همراه شد و اوضاع به سطح قبلی برگشت.

 

وی مطرح کرد: خداوند بر درجات همه ی آنهایی که در این راه خدمت کردند و جان دادند و یا جانباز شدند، بیفزاید و به خانواده های معظم آنها که سنگین ترین کار را در پشت جبهه بر عهده داشتند اجر عطا کند.

 

انتهای پیام/ط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *