خانه / چند رسانه ای / تصاویر / امام جمعه بیرجند: مسئولیت‌ها بر گردن مسئولین امانت است و باید پاسخگو باشند

امام جمعه بیرجند: مسئولیت‌ها بر گردن مسئولین امانت است و باید پاسخگو باشند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: به تعبیر امیرالمومنین علی (علیه السلام)، مسئولیت‌ها بر گردن مسئولین امانت است و باید پاسخگو باشند، لذا اینکه شما احساس امانت داری می کنید مقدمه خوبی است.

 

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با سرپرست اداره کل ثبت احوال استان با اشاره به اینکه امانت بزرگی در دست شما قرار دارد، گفت: انواع و اقسام مسائلی که به نحوی ذی ربط می شود در اسنادی که به وسیله ثبت احوال تعیین می گردد، سرنوشت ساز است، لذا باید توجه کافی را در این خصوص داشت.

 

وی افزود: آگاهی داشتن از قضایا، مسئولیت آفرین است لذا باید نسبت به آنچه اطلاع پیدا می کنید تلاش کنید.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: برای بسیاری از کسانی که می بایست احساس مسئولیت کنند، آمار و ارقام می تواند کمک حالشان باشد حال چه جاهایی که خوشایند باشد و چه جاهایی که ناخوشایند است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: به تعبیر امیرالمومنین علی (علیه السلام)، مسئولیت‌ها بر گردن مسئولین امانت است و باید پاسخگو باشند، لذا اینکه شما احساس امانت داری می کنید مقدمه خوبی است که امید است در عمل نیز امانت کاملا حفظ گردد.

 

انتهای پیام/ط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *