خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: عدم گیرایی برخی ها در داخل کشور باعث پررویی استکبار جهانی می شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: عدم گیرایی برخی ها در داخل کشور باعث پررویی استکبار جهانی می شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: عده ای که در همین کشور تکیه بر خون شهدا زدند عدم گیرایی آنها باعث پر رویی استکبار می شود و به او فرصت می دهند تا از این ضعف استفاده کند.

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد هفته افشای حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد: اثبات هر مساله ای با برهان است اما برخی مشکلات به وجود آمده نشان از عدم گیرایی ماست که بی تفاوت از کنار مسایل می گذریم.

وی اظهار داشت: گاهی انسان از معلول پی به علت می برد و گاهی هم از علت به معلول می رسد، وقتی که علت ظلم مشخص است چرا باید بی تفاوت بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار در بحث های حکومتی هم خود را صاحب انسان می داند و از انسان به عنان حیوان اقتصادی یاد می کند، چه انتظاری می توان از این حکومت داشت.

وی افزود: آن وقت عده ای که در همین کشور تکیه بر خون شهدا زدند عدم گیرایی آنها باعث پر رویی استکبار می شود و به او فرصت می دهند تا از این ضعف استفاده کند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: مال پرستی که امروز در میان ما رایج شده حاصل همین عدم گیرایی است و وقتی به دنبال شکم و پول و شهوت باشیم، آسیب پذیر خواهیم بود.

وی ادامه داد: تا گیرایی ما نسبت به علت و معلول ظلم و جنایت استکبار جهانی درست نشود هرچه جلسه و کارگاه برگزار شود نتیجه مطلوب نخواهد داشت اما وقتی انقلابی شدیم و از رهبر انقلاب پیروی کردیم مطمئناً شاخصه های پیروزی در برابر این تفکر پدیدار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *