خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: پیچ و خم های بروکراسی اداری و سودهای بانکی سرمایه گذار را شکنجه می دهد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: پیچ و خم های بروکراسی اداری و سودهای بانکی سرمایه گذار را شکنجه می دهد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه پیچ و خم های بروکراسی اداری و سودهای بانکی سرمایه گذار را شکنجه می دهد، افزود: باید در صورتی که امکان دارد خارج از بهره های سنگین بانکی، مشکلات سرمایه گذار را حل کرد تا فرصت ها نسوزد و سرمایه اش به تولید برسد

 

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل جهاد کشاورزی و اعضای صندوق توسعه بخش کشاورزی استان اظهار کرد: سرمایه گذاری چه در بخش کشاورزی و چه در بخش صنعت اقدام بسیار مهمی است.

 

وی با اشاره به اینکه پیچ و خم های بروکراسی اداری و سودهای بانکی سرمایه گذار را شکنجه می دهد، افزود: باید در صورتی که امکان دارد خارج از بهره های سنگین بانکی، مشکلات سرمایه گذار را حل کرد تا فرصت ها نسوزد و سرمایه اش به تولید برسد و هم در زیر بار تحمیل سودهای آنچنانی استخوانش نشکند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بسیاری از مشاغل در پای تولیدات صورت می گیرد، خاطر نشان کرد: کشاورزی جایگاهی دارد که نسبت به بسیاری از مشاغل، شغل اولیه انسان بوده و حیات انسان به آن بستگی دارد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: خراسان جنوبی اگر چه استانی خشک و از نظر توسعه کشاورزی دچار مشکل است اما در جهت کیفیت دادن به کشاورزی شرایط مساعدی دارد که از جمله محصولات ویژه خراسان جنوبی به آن یک ارزش ردیف اول می دهد.

 

وی ادامه داد: کسانی که در امر کشاورزی خدمات ارائه می دهند، باید طرح و نوآوری و همچنین تغییر نژادهایی که موجب درآمد و کیفیت بیشتر می شود را مدنظر قرار دهند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: امروز به دلیل اینکه دنیا به هم متصل است و جریانات دانش بنیانی در اختیار بشر قرار گرفته، با اندک همکاری با کشاورز می توان درآمدش را زیاد و کیفیت محصولاتش را بالا برد و در این باب زحمات خوبی کشیده شده اما مهم بهره برداری صحیح می باشد.

 

انتهای پیام/ط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *