خانه / دیدارها / نسخه ارزشمند امام جمعه بیرجند به روابط عمومی های سپاه / با تسلط بر واژه ها، فرهنگ بسیجی را گسترش دهید

نسخه ارزشمند امام جمعه بیرجند به روابط عمومی های سپاه / با تسلط بر واژه ها، فرهنگ بسیجی را گسترش دهید

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز کار روابط عمومی های سپاه مهمترین کار است، لذا باید بتوانید با تسلط کافی بر همه واژه های سیاسی، اقتصادی، مذهبی و دینی آن تفکر ثابت ایمانی، اسلامی، انسانی و فرهنگ بسیجی را گسترش دهید و این نسخه ای است که به درد شما خواهد خورد.

 

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، پیش از ظهر امروز حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در جمع مسئولان روابط عمومی و اطلاع رسانی نواحی سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه اظهار کرد: امام خمینی(ره) در تعبیر شهید بهشتی فرمودند ” آنچه که من راجع به ایشان متأثر هستم، شهادت ایشان در مقابل او ناچیز است و آن مظلومیت ایشان در این کشور بود.”

 

وی افزود: شهید بهشتی یک شخص نیست بلکه یک امت و یک تفکر است که اکنون نیز در دنیا مظلوم است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: استکبار جهانی برای تسلط به ناحق بر مردم دنیا صحنه سازی هایی انجام می دهد و به تعبیر خودشان از همه گزینه های روی میز استفاده می کند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: استکبار جهانی پس از جنگ جهانی دوم، حدود ۵۰ کشور را مورد هجوم خود قرار داده و اوکراین و یمن کشورهای بعدی هستند و اکنون نیز در کشورهای منطقه از عراق گرفته تا فلسطین که ۷۰ سال زیر چکمه های آن ها هستند این برنامه را دنبال می کند.

 

وی ادامه داد: با اینکه کار دشمنان حمله ،هجوم، آدم کشی و خراب کردن زیر ساخت های کشورهاست اما بدتر از آن، سلطه رسانه ای و فرهنگی آن هاست، آن ها کلمات را جا به جا می کنند، با کلمات و الفاظ بازی می کنند تا مسائل را وارونه جلوه دهند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان داشت: نه تنها استکبار جهانی بلکه آن تفکر لیبرال دموکراسی که در داخل کشور وجود دارد مدام از آزادی دم می زند، اما در عمل به کدام ملت، آزادی می دهند؟ آیا مردم یمن آزادند؟ چرا وبا و گرسنگی را توسعه می دهند؟ چرا زیر ساخت ها را نابود می کنند؟ مگر این کشور به کدام کشور حمله کرده است؟

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی یادآور شد: ایران یکی از کشورهایی است که می خواهد مستقل شود و در ۴۰ سال قبل انقلاب کرد و همه ی دنیا می دادند که ۹۸ درصد مردم طرفدار انقلاب، اسلام و آزادی بودند، قاعدتاً با چنین کشوری نباید جنگی صورت می گرفت زیرا ما نه به کشوری حمله کرده و می کنیم، اما چرا به این کشور حمله شد؟ چرا منافقین را به جان مردم انداختند و بهترین افراد را به شهادت رساندند؟ آن ها از این اقدامات خود به نام آزادی یاد می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه آزادی از نظر استکبار جهانی یعنی اینکه مردم معتاد، شرابخوار و بی ناموس شوند، ادامه داد: دشمنان انقلاب اکنون نیز به اسم آزادی قانون شکنی می کنند و توسط افراد معلوم الحالی در داخل حقوق افراد را ضایع می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ابراز داشت: صهیونیست جهانی بیش از ۷۰ سال یک کشور را از دریا و خشکی در محاصره قرار داده است و هر روز مردم را تحت یک اسم به شهادت می رساند و امروز نیز به اسم معامله قرن مردم را زیر گلوله می گیرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: دشمنان اسلام هرجا بدانند و بتوانند، ورود پیدا می کنند، فقط آن کاری را انجام نمی دهند که نمی توانند و از طرفی دیگر افرادی در داخل نیز ملت را از آن ها می ترسانند و می گویند که در برابر هر چه آن ها می گویند تسلیم شویم، اما اگر رهنمودهای به موقع و مواضع محکم رهبر انقلاب چه در داخل و منطقه نبود معلوم نبود چه می کردند.

وی افزود: آن ها با بازی کردن با کلمات، اسم بدترین استبداد را که استبداد لیبرال دموکراسی باشد را آزادی و اسم آزادی های مشروع که بر اساس دین، اخلاق و عقل است را مخالف آزادی می نامند، لذا شما باید این مسائل را به صورت عمیق در جامعه خود باز کنید.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در جامعه بشری همواره جنگ بوده و خواهد بود، اما به شرایط زمان، سلاح ها تفاوت داشته است، روزی شمشیر و نیزه و روزی تفنگ ها و سلاح های شیمیایی و بمت های اتمی و هیدروژنی، لذا هر سلاح جدیدی که آمده است یک برگ برنده داشته است، اما امروز مدرن ترین و خطرناکترین سلاح که می تواند شکست ها و پیروزی ها را رقم بزند، سلاح واژه ها و سیستم های تبلیغاتی است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: امروز دیگر سلاح اتمی کارایی ندارد، آن روز یک دیوانه سلاح اتمی را به کار برد و همه تسلیم شدند اما امروز اگر یک دیوانه دست به چنین اقدامی بزند ده ها دیوانه دیگر پاسخ می دهند و زمین را نابود می سازند که به نفع هیچ فردی نیست.

 

وی خاطر نشان کرد: شما باید در یک فرهنگ و لغت بر روی واژه هایی که به صورت سیاسی، اقتصادی و… بیان می شود، کار کنید و اطلاعات کافی داشته و به مردم نیز منتقل کنید زیرا اگر مردم نسبت به این مورد مجهز شوند هیچگاه شکست نخواهند خورد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان با اشاره به اینکه جای آن سلاح های سرد و گرم تاریخ را امروز واژه ها گرفته است، گفت: امروز کار شما مهمترین کار است، لذا باید بتوانید با تسلط کافی بر همه واژه های سیاسی، اقتصادی، مذهبی و دینی آن تفکر ثابت ایمانی، اسلامی، انسانی و فرهنگ بسیجی را گسترش دهید و این نسخه ای است که به درد شما خواهد خورد.

 

انتهای پیام/ط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *