خانه / دیدارها / امام جمعه بیرجند خطاب به روحانیون داوطلب فعالیت در مدارس: در بین همه القاب دهن پُر کُن، مأموریت شما ارزشمندترین است

امام جمعه بیرجند خطاب به روحانیون داوطلب فعالیت در مدارس: در بین همه القاب دهن پُر کُن، مأموریت شما ارزشمندترین است

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با جمعی از طلاب و روحانیون فعال در مدارس استان اظهار کرد: مولکول هایی که این جهان را تشکیل می دهند هر یک در جای خودش یک نعمت جداگانه است.

 

وی با بیان اینکه نعمت های خدا قابل شمارش نیست، افزود: هر چیزی در پای استدلال، جایگاهش مشخص می شود، بهره گرفتن از نعمت های خداوند دارای شروطی است که اگر از آن استفاده نکنیم نعمت ها به نقمت تبدیل می گردد.

 

نماینده ولی فیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: در جهان خلقت بالاترین نعمت ها، نعمت هدایت، و بدترین مصیبت، مصائب ضلالت است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه همه ی عالم برای انسان آفریده شده است، تصریح کرد: همانگونه که سخت افزار هستی برای انسان آفریده شده، نرم افزار هستی نیز که هدایت است، خداوند به انسان هدیه کرده است.

 

نماینده ولی فیه در خراسان جنوبی ابراز داشت: در میدان عملی هر کس به دنبال راهی رفته است اما شما به دنبال راه هدایت انسان ها رفته اید، لذا محضر، محضر علم است و نتیجه گیری نهایی با شماست.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی مطرح کرد: در بین همه القاب دهن پُر کُن، این ماموریت عقلی، فطری و وحیانی که شما را وادار می کند تا یک فرزند مسلمان را حفظ و هدایت کرده و از برنامه های ضلالت و گمراهی باز دارید، ارزشمندترین است.

 

وی ادامه داد: شما فرصت زندگی را غنیمت شمرده اید و برای هدایت انسان ها گام برداشته اید، لذا هیچ حسن انتخابی به اندازه حسن انتخاب شما نیست اما نیازمند شروطی است که باید آن ها را مد نظر قرار دهید.

 

انتهای پیام/ط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *