خانه / تاپ خبر / امام جمعه بیرجند: بنده خدا باشید نه بنده شهرت و ترامپ

امام جمعه بیرجند: بنده خدا باشید نه بنده شهرت و ترامپ

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی صبح امروز در جلسه اخلاق مدیران دستگاه های ارشد استان اظهار کرد: آنچه ما مالک آن هستیم و می‌توانیم از دروازه مرگ به همراه خود ببریم سرمایه تقوا و پایبند بودن به تعهد الهی است.

 

وی افزود: بنده و شما در این دنیا آزمایش می شویم اما باید همواره به یاد داشته باشیم که ما برای این دنیا خلق نشده ایم لذا باید کار، تلاش، کوشش و مدیریت کرد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه عبادت تنها نماز و روزه نیست، خاطر نشان کرد: این عالم برای هیچ کسی نمی ماند لذا خود را مسخره نکنیم زیرا ما رفتنی هستیم، اما کار، تولید و خدمت رسانی عبادت است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: دوست داشتن پیغمبر، ائمه اطهار، علما، مرجعیت، پدر، رهبر، اموال و … باید در راستای محبت خدا باشد.

 

وی با بیان اینکه خداوند انسان را آزاد آفریده است، تأکید کرد: آزاد باشید و بنده خدا باشید، بنده پول، نفس، خانه، ماشین، شهرت و ترامپ نباشید.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در راستای عشق و عبودیت به خدا همه چیز ارزشمند است، گفت: شهادت هدف نیست بلکه شهادت در راه هدف است، لذا آنچه به آن ارزش می دهد، درد دین و عشق به خداست.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی عنوان داشت: عظمت شهادت این است که در راه هدف است اما خود هدف خداست، لذا اگر کسی درد دین پیدا کرد مقامش از مقام شهادت بالاتر خواهد بود.

 

وی یادآور شد: در روایات آمده است که آیا مقامی بالاتر از شهادت نیز وجود دارد که گفته اند آن کسی که به خاطر خدا از همه چیز بگذرد و دشمن را ناکام کند و تا آخر عمر بر سر عهد و پیمانی که با خدا بسته است بماند، مقامش از مقام شهادت بالاتر است.

 

انتهای پیام/ط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *