خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی: دیر یا زود طومار استکبار جهانی جمع می‌شود‌

نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی: دیر یا زود طومار استکبار جهانی جمع می‌شود‌

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه دیر یا زود طومار استکبار جهانی جمع می‌شود و اکنون بهترین فرصت است چون دشمن ماهیت خود را نشان داده است گفت: عربده‌کشی‌های استکبار جهانی نشان از افول و رسوایی اوست.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با اساتید بسیجی دانشگاه‌های خراسان جنوبی و اعضای شورای عالی بسیج اساتید اظهار داشت: عربده‌کشی‌های استکبار جهانی نشان از افول و رسوایی اوست، قرن ۲۱ به نوعی قرن بازگشت انسان به دیانت الهی است که اساتید بسیجی باید این فرصت را قدر بدانند.

وی افزود: زیبایی علم همواره در کنار اخلاق است و از آنجایی که دین به علم در اختیار بشر جهت درست و مفید بودن می‌دهد می‌توان گفت همه علوم به نوعی دینی هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر حس پرستش را بدون علم داشته باشیم دچار خرافه می‌شویم و داشتن علم بدون حس بندگی و پرستش نیز جنایت آفرین است.

اگر انسان در مسیر بندگی حق قرار نگیرد در بند طاغوت‌ها می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین عبادی بیان کرد: اگر علم در اختیار انسان‌های در بند طاغوت و هوس قرار گیرد جنایت می‌آفریند و امروزه شاهد هستیم استکبار با استفاده نادرست و بدون جهت‌گیری مناسب از علم چگونه در کشورهای مختلف علیه بشریت جنایت می‌کند.

وی افزود: استکبار جهانی و دشمنان حقیقی بشریت می‌خواهند جامعه را از منظر علمی در جایگاه پایین نگه داشته و در عقب ماندگی علمی و فناوری باشیم که این به واسطه ترس از قدرت گرفتن ما است.

امام جمعه بیرجند اظهار داشت: اگر روزی دنیا به واسطه جهل و فاصله گرفتن از علم به خاک مذلت کشیده شده بود امروز به علت استفاده نادرست از علم دچار مشکل شده است اگر انسان در مسیر و مدار بندگی حق قرار نگیرد بی‌شک در بند طاغوت‌ها، شهوت پرستی‌ها و خودپرستی‌ها می‌شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *