خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تأکید کرد: مسئولان در پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر همکاری شفاف داشته باشند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تأکید کرد: مسئولان در پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر همکاری شفاف داشته باشند

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به ارزش اسلامی و انسانی فعالیت‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر، گفت: باید مسئولان برای پیشگیری از مواد مخدر در جامعه همکاری شفاف داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی امروز (۲۸ خرداد) در دیدار با رئیس پلیس و کارکنان مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: از ۲۰۰ سال قبل که پای استعمار به کشورهای اسلامی باز شده است نقشه تسلط همه جانبه بر این کشورها را در سر می پروانند و این سخنشان که همیشه تمام گزینه ها روی میز دارند، واقعیت است و هر کاری بتوانند از شبه افکنی، مواد مخدر، توطئه، دزدی، تقلب و تمام طرح ها در فضای مجازی را انجام می دهند.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه از دشمن جزء دشمنی نمی توان انتظار داشت، گفت: مقاومت تنها راه مقابله با دشمن است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه نیروی محبوب انتظامی مسئولیت های مختلف برعهده دارد که یکی مبارزه با مواد مخدر است، افزود: انواع مواد مخدر و روان گردان اراده که شاخصه انسانی انسان است را ضایع می‌کند.

 وی با بیان اینکه گسترش تولید و توزیع موادمخدر برای تسلط بیگانگان بر جامعه بی اراده و بی ایمان و بی مقاومت است، ادامه داد: دشمن با ترویج سرگرمی های نفسانی، ایجاد اختلاف، مواد مخدر و از بین بردن اراده و عقل انسان‌ها می خواهد فرهنگ و اندیشه قرآن را از مسلمانان بگیرد.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه اگر در مقابل دشمن سستی شود به هیچ چیزی رحم نمی‌کنند، افزود: این سوابق تلخ را در تاریخ داریم و ۷۰۰ سال پیش در کشور اندلس مسلمان بسیار پیشرفته بودند اما بیگانگان برای آنان طرح‌های فرهنگی ریختند و از امکانات آن روز برای ترویج فساد در بین مسلمانان اندلس استفاده کردند تا اینکه ایمان، غیرت و مقاومت را از آنان گرفتند و دشمن با حمله تمام مسلمانان این کشور را قتل و عام کردند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با تاکید بر اینکه امروز نیز همان طرح‌های و برنامه های دشمنان در سطح وسیع‌تری ادامه دارد، افزود: باید مسئولان برای پیشگیری از مواد مخدر در جامعه همکاری شفاف داشته باشند.

 وی با اشاره به ارزش اسلامی و انسانی فعالیت‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر، تاکید کرد: یکی از مهمترین مسائل مبارزه با منکر همین مسائلی است که پلیس مبارزه با مواد مخدر برعهده دارد.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بسیاری از کارهای نیروی انتظامی از مصادیق شرعی امر به معروف و نهی از منکر است و اگر با قصد قربت باشد بهترین عبادت است و امیدواریم جامعه را از این لغزشگاه خطرناک نجات دهید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *