خانه / تاپ خبر / امام جمعه بیرجند: گام دوم انقلاب در فضای مجازی به صورت جهادی تبیین شود

امام جمعه بیرجند: گام دوم انقلاب در فضای مجازی به صورت جهادی تبیین شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت:  گام دوم انقلاب باید در فضای مجازی و حقیقی به صورت جهادی تبیین و به بیانیه عمل شود.

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرنگار خاورستان حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امشب در همایش فعالان فضای مجازی سراج خراسان جنوبی اظهار کرد: برنامه هایی که برای جوانان در راستای رسیدن به اهداف آنها در نظر گرفته شده باید در مواجهه با جمعیت ها تبیین و به جلسات خلاصه نشود.

 وی افزود: فضای مجازی فضای تعیین کننده است و اگر استفاده سوء می‌شود جنبه های انحرافی آن است که باید استفاده نیک در جهت هدایت انسان از فضای مجازی صورت بگیرد.

  حجت الاسلام والمسلمین عبادی عنوان کرد: تبیین گام دوم انقلاب، حرکت جهادی می‌طلبد.

 وی عنوان کرد: صحنه ای که انقلاب به وجود آمد صحنه بود که اقتضای آن را نمی کرد و تمام تلاش دشمن برای از بین بردن انقلاب بود که نه تنها عملی نشد بلکه نتیجه معکوس داشت.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مردم باید انقلاب را با انتظار به ظهور برساند ۴۰ سال اول انقلاب سال‌های تثبیت نظام بود و بعد از آن سال های نزدیک شدن به آرمان ها است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی افزود: در گام دوم انقلاب باید به سمت آرمان‌های انقلاب حرکت کرد. آنچه امروز به وسیله استکبار جهانی در سطح جهان انجام می شود، تلخ است اما بازتاب شیرینی دارد و آن هم ایستادگی است.

 وی بیان کرد: ظلم استکبار بهترین شرایط را برای حرکت به سمت عدل فراهم می کند و امروزه جبهه مقاومت در مقابل استکبار ایستاده است .

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: امروز در بهترین شرایط هستیم و فضای مجازی از بهترین فرصت ها برای ما است.

 حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: حضور جوانهای عزیز با تخصص، حرکت جهادی و تجاربی که دارند باعث ایجاد عدالت در جامعه اجرا شده و بالاتر از همه دست قدرت الهی بوده که بالای سر این جوانان بوده است.

گام دوم انقلاب به آرمان‌های انقلاب نزدیک شدن است

وی اظهار کرد: گام دوم انقلاب به آرمان‌های انقلاب نزدیک شدن، تبیین کردن و روشنگری است و باید در گام دوم انقلاب از جهت وصول آرمان‌های انقلاب، صحنه را عوض کنیم.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصرح کرد: بجای اینکه برکت انقلاب و قانون اساسی به مردم برسد فرهنگ‌هایی از انگلیس، آمریکا و صهیونیست‌ها گرفته و به تحویل مردم داده شده است.

به وعده‌های دروغ اعتماد نکنید

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه دیگر آزمون و خطا بس است که مردم تجربه کردند، تاکید کرد: به وعده‌های دروغ اعتماد نکنید. به سوابق افراد نگاه کنید. وقتی می‌خواهید انتخاب کند از شورای روستایی گرفته تا مقامات دیگر کشور چشم های خود را باز کرده و درست انتخاب کنند.کلید خانه های مردم، ناموس، شخصیت، آزادی، استقلال و فرهنگ مردم را به دست آدم های بی تفاوت ندهند. به دست آدم های نفوذی ندهند و بعد خودشان با آن‌ها گریه نکنند.

 وی تاکید کرد: در هر انتخابی حتی برای یک روستای ۵۰ نفره باید روشنگری شود و مردم را از خواب بیدار کرد. این بار را مردم باید به منزل برسانند.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: برای وصول به آرمان‌های انقلاب امروز باید روشنگری به گونه‌ای باشد که دیگر شاهد آزمون و خطا نباشیم. آزمون و خطا بس است باید نیروی استاندارد به کار گرفته شود.

 انقلاب را به دست نامحرمان ندهید

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به سخنی از امام خمینی مبنی بر اینکه:” انقلاب را به دست نامحرمان ندهید، ” تاکید کرد: خب ندهید. مقام مقام معظم رهبری  نیز فرمودند وقتی می خواهید انتخاب کنید یا افراد را می‌شناسید یا نمی‌شناسید لذا مسئولیت بزرگی روی دوش شماست اگر می‌شناسید به افرادی که از جهت توان علمی، تسلط نفسانی، تقوای الهی، دلسوزی و خدمت به مردم هستند رای داده و آدم‌های شایسته را انتخاب کنید. اگر فرد را نمی‌شناسید طرفداران آنها را که می‌شناسید. به افرادی رای دهید که انسانهای متدین ،صالح ،خیرخواه و انقلابی اند.

 وی اظهار کرد: برای وصول به آرمان‌های انقلاب باید سیستم اجرایی تغییر کند به طوری که آنچه به عنوان نیروی اجرایی به معنای خاص یا عام بوده و دولتمردان، کارشان این باشد که قانون اساسی بر اساس عدل پیاده شود نه اینکه هر کدام با یک حزبی بیاید و یک مقداری به جیب بزند یک مقداری وعده دروغ بدهند و بروند این که نشد. تا کی می خواهیم آزمون و خطا داشته باشیم.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: راهکار حرکت به سمت آرمان‌ها روشنگری در جهت آنچه جامعه برای خودش انتخاب می‌کند، است. اگر قرار است جامعه برای خود خدمتگزار انتخاب کند، خدمتگزار انتخاب کند. پادشاه انتخاب نکند. بروید رجائی ها را پیدا کنید آن وقت همه کارهای شما درست است اگر چنانچه چنین دولتی به معنای عام و خاص پیش آمد بزرگترین تکلیف خودرا که مسائل فرهنگی و تربیت جامعه اسلامی است انجام داده‌اید.

وظیفه دولت اسلامی ساختن جامعه اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین عبادی بیان کرد: چرا در جامعه یک عده‌ای از بیکاری به اعتیاد، فساد، شرب و خمر کشیده می‌شوند؟ وظیفه دولت اسلامی ساختن جامعه اسلامی است انسان مهمترین امانت خدا روی زمین است. اگر دولت اسلامی ایجاد کردید بر اساس تکلیف، جامعه اسلامی ایجاد می‌شود و مفاسد را از بین می‌برد و زمینه برای تمدن اسلامی فراهم می‌شود و اگر تمدن اسلامی به معنای حقیقی پیش بیاید در واقع بهترین زمینه ظهور حق است و آمادگی جهان برای وجود مقدس امام زمان (عج) فراهم می‌شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *