خانه / تاپ خبر / امام جمعه بیرجند: مدیریت معنوی اولیت اول مراسم حج/ شکوه اسلام در مناسک حج است

امام جمعه بیرجند: مدیریت معنوی اولیت اول مراسم حج/ شکوه اسلام در مناسک حج است

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل و جمعی از کارگزاران حج و زیارت استان اظهار کرد: امید است خداوند سایه شوم صهیونیست ها را از قدس عزیز و سایه ننگ سعودی ها را از بیت الحرام کم کند و فرصتی به مسلمانان دهد که حج ابراهیمی را آنچنان که باید انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه نقش اصلی حقیقت انسان، روح انسان است، افزود: عبادت هم به مانند بسیاری از امور دیگر و همچنین خود انسان دارای روح و جسم است، نماز تنها رکوع و سجود نیست زیرا آنچه کارساز می باشد روح نماز است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: شکوه اسلام در مناسک حج است، اما در عین حال روح این عبادت در لبیک آن خوابیده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: مدیریت، کار پر زحمت و سختی است زیرا با انواع و اقسام سلیقه ها، درست اداره کردن بسیار ارزشمندی است اما در کنار اداره انواع مسائلی که امروز وجود دارد حتما باید مدیریت معنوی که این مجموعه هنگامی که از سفر حج برمی گردد با دست پر بر گردد، مد نظر قرار گیرد.

 

وی گفت: باید از بسیاری اهرم ها، تجربیات و نظرات بزرگان استفاده کرد تا کاروان ها گرفتار مسائل جنبی و انحرافی نشوند و این روح مدیریت است.

 

انتهای پیام/ط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *