خانه / سخنرانی / پیام ها و نامه ها / امام جمعه بیرجند در پیامی رحلت روحانی جانباز سرافزار دوران دفاع مقدس حجت الاسلام و المسلمین حاج محمودرضا جمع آور را تسلیت گفتند

امام جمعه بیرجند در پیامی رحلت روحانی جانباز سرافزار دوران دفاع مقدس حجت الاسلام و المسلمین حاج محمودرضا جمع آور را تسلیت گفتند

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در پیامی رحلت روحانی جانباز سرافزار دوران دفاع مقدس حجت الاسلام و المسلمین حاج محمودرضا جمع آور را تسلیت گفتند.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی به این شرح است:

»بسم الله الرحمن الرحیم«

خانواده محترم جانباز حجت الاسلام والمسلمین حاج محمودرضا جمع آور
سلام علیکم

عروج ملکوتی روحانی شجاع و صبور حاج محمودرضا جمع آور(رحمه‌ الله‌ علیه‌) پس از تحمل دهها سال درد و رنج جانبازی، آن‌هم در ایامی که متعلق به حضرت امیرالمومنان امام علی علیه السلام و امام شهیدان حضرت روح الله(رضوان‌اللَّه تعالی علیه) است؛ نشان از جایگاه والای این عبد صالح در نزد پروردگار متعال است.

اینجانب با قلبی‌ متالم‌ و آکنده از غم ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم و همه ارادتمندان به ایشان، صبر جمیل و تسلی خاطر بازماندگان و علو درجات آن جانباز معزز را از بارگاه ایزد منان خواستارم. روحش شاد، یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.

سید علیرضا عبادی
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند
دوازدهم خردادماه ۱۳۹۸

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *