خانه / ویژه ماه رمضان / حجت الاسلام و المسلمین عبادی: طراحان معامله قرن تحقق این نقشه را به گور خواهند برد

حجت الاسلام و المسلمین عبادی: طراحان معامله قرن تحقق این نقشه را به گور خواهند برد

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقا حاج سید علیرضا عبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: روزی از دنیا خواهیم رفت و همه آنچه متعلق به ما است را خواهیم گذاشت و تنها سرمایه تقوا است که برایمان باقی خواهد ماند.

امام جمعه بیرجند با قدردانی از حضور پرشکوه مردم استان با قدم های ثابت در حمایت از مظلوم در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: دشمن شناسی مسئله ای مهم و اجتناب ناپذیر است و انسان اشرف مخلوقات باید دوست و دشمن خود را بشناسد و نباید در این جهت کوتاهی کند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه ظلم پذیری خودش ظلم است، افزود: ظلم پذیری مرتجعین منطقه است که فراعنه را بر خود و دیگران مسلط می کنند.

وی با اشاره به اینکه امام (ره) و شهدا برای ما آزادی را به ارمغان آوردند، ادامه داد: دشمن و ماهیت او را باید شناخت و پیوند یهود و مشرکین یک نوع سگ و گرگ پیوندی است که به جان بشریت افتادند.

امام جمعه بیرجند به تجاوز و ظلم های آمریکا به کشورهای دیگر اشاره کرد و بیان داشت: تز آنان سلطه بر قاره آسیا و منطقه است و تنها پاسخ آنان مقاومت در مقابل ظلم است.

به گفته وی امریکا و اسرائیل از هیچ دروغی ابا ندارند چرا که شرف ندارند و دروغ بزرگ آنان این است که «سرزمین بدون جمعیت برای جمعیت بدون سرزمین».

امام جمعه بیرجند با تاکید بر اینکه طرح جدیدی برای سلطه قوی تر و خلع سلاح مردم به راه انداخته اند، گفت: طرح معامله قرن به هیچ وجه شدنی نیست و دشمنان این طرح را به گور خواهند برد.

وی ادامه داد: اما مشکل ما این است که خط وحدت را می شکنیم در حالی که استکبار قدرتی ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با ابراز تاسف از کسانی که به اسم اسلام جنایت می کنند و ننگ به بار می آورند، افزود: این افراد ابزاری برای دشمن می شوند و اگر کسانی اطاعت از مشرکین نکنند ما خود به خود پیروزیم و طبق وعده هایی که داده شده این ظلم جهانی با ظهور حضرت مهدی (عج) پایان می یابد.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه امروز؛ روزی است که گاهی ممکن است جمله ای بزنیم که با کمال بی تقوایی بر مردم فشار بیاورد، گفت: باید در تقوا با این نکات توجه شود و هر سخنی نزنیم.

آیت الله عبادی با بیان اینکه اگر خودمان را دوست بداریم و نباید به خود بدی کنیم، ادامه داد: تمام بدی که در دنیا و آخرت به سراغ انسان می آید باعث آن خود انسان است.

وی با اشاره به اینکه در دنیا به دو صف استکباری و حق درآمده است، افزود: آمریکا سمبل استکبار و شیطان بزرگ است و ما باید ننگ داشته باشیم که رفتار، سیاست، گفتار و عمل ما به نحوی وابسته به استکبار جهانی باشد.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: کسانی که به نحوی هنوز به دنبال استکبار و غرب هستند باید خود را علاج و درمان کنند.

به گفته وی ملاک هر انسان جذابه و دافعه او است؛ اصول ایمان حب و بغض است لذا اگر به سمت استکبار و غرب تمایل داریم مشکل در ما وجود دارد.

امام جمعه بیرجند خطاب به این افراد که بی تفاوت به ظلم مستکبران هستند، گفت: باید بر خود رحم کنند چون این راه بیراهه است و تفکر این افراد است که امریکا و اسرائیل را طلبکار می کند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه حرف ما باید حرف دین باشد و هرکسی یک سخن طبق سلیقه و حزبش نگوید چرا که تنها وحدت عین پیروزی است، افزود: آنچه جواب می دهد فقط راه انقلاب است و لازم است در باقیمانده ماه رمضان از بیگانه جدا شده و به خداوند بپیوندیم.

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *