خانه / تاپ خبر / امام جمعه بیرجند: برخی ها در داخل به دنبال فرهنگ خبیث غرب هستند

امام جمعه بیرجند: برخی ها در داخل به دنبال فرهنگ خبیث غرب هستند

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی شب گذشته در نشست شب خاطره دفاع مقدس ویژه سوم خرداد و سالروز آزادی خرمشهر اظهار کرد: حکمت خداوند در مورد خلقت انسان به یک چیز تعلق گرفته است و رمز خلقت انسان قابل گفتن نیست و باید آن را بیابیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خداوند متعال همه موجودات را برای انسان ساخته است، افزود: حیف است که انسان مال پرست، شهرت پرست و یا پول پرست باشد به این دلیل که این موضوعات برای انسان خلق شده است نه اینکه انسان در اختیار آن ها قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه ملک در عالم قدس قرار دارد و اهل معصیت نیست، ادامه داد: اما ملک یک نقصی دارد و این است که از نعمت عشق برخوردار نیست و به همین دلیل خداوند متعال انسان را آفرید و عشق را در وجودش نهادینه کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با توجه به اینکه انسان کامیاب انسانی است که در راه عشق به خداوند پیروز شود، گفت: محال است که انسان بتواند دو محبت داشته باشد و نوع خلقت انسان به گونه ای است که تنها یک هدف و یک محبت می تواند داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: درست است که انسان به صدها چیز علاقه دارد اما تشخیص مهم ترین آن برای انسان سخت است و نمی دانیم کدام علاقه و هدف اصلی است و در محبت های عرضی محال است که انسان چندین محبت را در دل خود جای دهد.

وی با بیان اینکه انسان در شرایط خاص می تواند منبع محبت اصلی یعنی خداوند را پیدا کند، گفت: خداوند متعال به انسان دو دل در یک سینه نداده است و آن دل تنها جایگاه یک عشق و محبت است و لاغیر.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با تاکید بر اینکه انسان باید برای تحکیم ایمان و معرفت از طریق عقل اقدام به خودسازی کند، ادامه داد: اگر این کار را انجام دهد قلبش خانه ای مقدس برای حضور خداوند است و در لحظه آزمایش اگر خداوند را رها کنیم به دنبال جنایت، خیانت، پول و دشمن رفته ایم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: در لحظه آزمایش مشخص می شود که هر کس چند مرده حلاج است و گاهی می بینیم برخی افراد ظاهر خوبی ندارند اما در لحظه آزمایش به حمایت از حق می پردازند و این نمونه ها در تاریخ کم نداریم.

وی با اشاره به اینکه خداوند متعال ما را برای خودش نگه دارد، افزود: امیدواریم خداوند متعال ما را از شر خودمان، نفسمان و پلیدی های موجود در این دنیای مادی حفظ کند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی در پایان گفت: مشاهده می کنید که جنایت های آخرالزمان که توسط فرهنگ خبیث غرب انجام می شود و کارش کشتن انسان ها است و رحم و حد و مرزی ندارد و متاسفانه در داخل هم برخی افراد به دنبال این فرهنگ خبیث هستند و امیدواریم خداوند همه ما را از خواب گران غفلت بیدار کند.

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *