خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: سلام بنده را به مردم بسیار مومن بشرویه برسانید

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: سلام بنده را به مردم بسیار مومن بشرویه برسانید

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، صبح امروز امام جمعه حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با فرماندار و نمایندگان شورای شهر بشرویه اظهار کرد: قانونگذار چه در کشور ایران چه در دیگر کشورها، قوای سه گانه را در قانون دیده اند.  معنی این آن است که اگر قوای سه گانه کارشان را به درستی انجام دهند هیچ کاری از مردم بر روی زمین باقی نمی ماند.

 

وی با توجه به گزارش ارائه شده و ذکر مشکلات شهرستان بشرویه از طرف فرماندار و نمایندگان شورای شهر افزود: راهکاری که می تواند موثر باشد این است که ما هر کاری را از مسئولین مربوطه بخواهیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: در این جلسه هم نمایندگان شورای شهر و هم سرپرست فرمانداری یعنی دولت و ملت با یکدیگر با هم جمع هستند و می توانند مشکلات را برطرف کنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی در ادامه گفت: اگر توفیق حضور در بشرویه را ندارم دلم با شما و مردم بشرویه است، زیرا با آنجا بسیار انس دارم و خانه دوم ماست، لذا سلام بنده را به مردم بسیار مومن بشرویه برسانید؛ هوس حضور در بشرویه را داریم اما نفسش را نداریم.

انتهای پیام/ط

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *