خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: امروز جایگاه نیروی انتظامی با جایگاه سپاه پاسداران تداعی پیدا می کند/ نوع کار نیروی انتظامی بسیار مقدس است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: امروز جایگاه نیروی انتظامی با جایگاه سپاه پاسداران تداعی پیدا می کند/ نوع کار نیروی انتظامی بسیار مقدس است

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی پیش از ظهر امروز در دیدار با رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اظهار کرد: وجود شما و امثال شما در نیروی خدمتگزار انتظامی جمهوری اسلامی ایران باعث شده است تا امروز نیروی انتظامی در یک جایگاه محبوب قرار داشته باشد.

 

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی مسئولیت های بسیاری بر عهده دارد، افزود: اگر دقت کنیم مشاهده می کنیم که اکثر مأموریت ها و مسئولیت های این نیرو از نوع همان موارد امر به معروف، نهی از منکر، ارشاد و پیشگیری است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه از نظر کاری، نوع کار نیروی انتظامی بسیار مقدس است، خاطر نشان کرد: از نظر خودِ مجموعه نیز کارکنان این سازمان ارتقاء پیدا کرده اند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: امروز جایگاه نیروی انتظامی با جایگاه سپاه پاسداران که از خود انقلاب برخاسته و جایگاه قانونی آن ها حفظ ارزش های انقلاب است، تداعی می کند.

 

وی ادامه داد: نیروی انتظامی رشد مطلوبی کرده است و این هم به همت علمایی است که با این عزیزان در این ۴۰ سال کار کرده اند و هم همت خود آن هاست که نسبت به این قضیه جاذبه داشته اند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: چه در نهادها و چه در جریان کلی جامعه و کشورمان با آرمان ها فاصله داریم اما اینکه احساس شود در راه قرار داریم به مقصد خواهیم رسید.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی در پایان گفت: علما و فرماندهان نیروی انتظامی با بصیرت هستند و برای پرورش نسل آینده خود تلاش می کنند تا نیرویی مفید و کارساز بسازند.

 

انتهای پیام/ط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *